Používateľské meno

Heslo

RC PORTAL

1 2 3 4 5 6 7
autor správa
TomiXL
modelár

Príspevkov: 635

Moje modely
Poslať správu
Správa zaslaná: 23. 4. 2015 o 06:43 | odkaz na príspevok
Tiez teraz riesim dalsi set bateriek do 700vky. Normalne by som bral hned nanotechy z HK, ale kvoli terajsim cenam asi kupim reva. Rozmyslam, ze vyskusam kapacitu 4400-4600mAh (namiesto doterajsich 5000mAh) , pretoze oproti HK lipolkam (5000ckam) co vazia 820-890g by som tak s revami usetril cca 400-500g (pri 12S).
Navyse ako bolo spominane maju dobre rozmery,lebo podobne ako pri 550SX aj do e700 sa nevojde kazda lipo.
Ake mate skusenosti s revami? Kolko vam tak vydrzia cyklov/sezon?
Bydlisko: Poprad, Košice ( 39 rokov )
stanikg
modelár

Príspevkov: 236

Moje modely
Poslať správu
Správa zaslaná: 23. 4. 2015 o 07:12 | odkaz na príspevok
egabci:
Peto, ceny revo lipo su slusne. Az na $ v poslednych mesiacoch. Tak isto clo aj dph sa da urobit po dohode s Johnom.

30C 6S 5100 mAh 4,35V stoji 77$. To nieje uplne zla cena. Vahu maju 696g, tiez slusne. Rozmer uplne super 44x48x155. V logu mas este aj rezervu .

Zaujima ma dododa z johnom co mas na tym na mysli .ako nsm vie john pomoct
egabci
modelár

Príspevkov: 765

Moje modely
Poslať správu
Správa zaslaná: 23. 4. 2015 o 08:49 | odkaz na príspevok
To je skor na sukromnu spravu ako na forum

Inak traz niekedy planujem objednavat nejake reva do 550tky, tak ak mate zaujem, mozeme spojit objednavky a s Johnom dohodnem veci.
Bydlisko: aktualne L. Hradok, prechodne Zilina, Bratislava
stanikg
modelár

Príspevkov: 236

Moje modely
Poslať správu
Správa zaslaná: 6. 5. 2015 o 13:47 | odkaz na príspevok
chlapi nejako sa trasie chvost uy som skusal nastavovat hoci co ale nepomaha poradte video okolo minuty tam to najviac vidiet asi

odkaz na Youtube
tak nejak to mam nastavene teraz
olix
modelár

Príspevkov: 50

Moje modely
Poslať správu
Správa zaslaná: 6. 5. 2015 o 21:08 | odkaz na príspevok
seruz, mne robilo nieco podobné... stacilo vycistit a premazat osku na vrtulke , proste to zadrhavalo
Bydlisko: Banská Bystrica ( 40 rokov )
papaya
modelár

Príspevkov: 1235

Moje modely
Poslať správu
Správa zaslaná: 6. 5. 2015 o 23:52 | odkaz na príspevok
mechanicky ti musi vrtulka chodit hladko... pokial sa zadrhava tak je problem.
stanikg
modelár

Príspevkov: 236

Moje modely
Poslať správu
Správa zaslaná: 7. 5. 2015 o 00:07 | odkaz na príspevok
chodi to lahko iba ze sa zadrhava o voditko co je na chvostovej rurke. ale to sa m nezda.
takze myslite ze skor je to mechanicka chyba nema to nic z nastavenim zisku .niesom doma aby som to teraz overil .
papaya
modelár

Príspevkov: 1235

Moje modely
Poslať správu
Správa zaslaná: 7. 5. 2015 o 00:48 | odkaz na príspevok
roztoc to daj dole hlavne listy, kludne aj vrtulkove odpoj tiahlo od serva vrtulky, skus rukou pri pracovnych otackach ist do krajnych poloch...
stanikg
modelár

Príspevkov: 236

Moje modely
Poslať správu
Správa zaslaná: 7. 5. 2015 o 07:13 | odkaz na príspevok
Ist rukov do krajnych poloch vrtulkoveho serva ?a co mam zistit,ako sa to ma spravat v takom pripade
TomiXL
modelár

Príspevkov: 635

Moje modely
Poslať správu
Správa zaslaná: 7. 5. 2015 o 07:26 | odkaz na príspevok
Odpoj tiahlo od vrtulkoveho serva a roztoc bez listov na bezne otacky, s ktorymi lietas. Skus pohybat rukou s tiahlom, ci ti chodi mechanika vrtulky hladko od dorazu k dorazu aj v otackach. Cela mechanika by mala ist hladko a to aj v krajnych polohach.
Bydlisko: Poprad, Košice ( 39 rokov )
poison
modelár

Príspevkov: 3389

Moje modely
Poslať správu
Správa zaslaná: 7. 5. 2015 o 07:43 | odkaz na príspevok
stanikg:
Ist rukov do krajnych poloch vrtulkoveho serva ?a co mam zistit,ako sa to ma spravat v takom pripade


Dobre Ti radia ked Ti to chodi lahko na stole bez otacok to neznamena ze to ide lahko aj pri otackach a odstredivej sile na vrtulke. Niekedy to oklame vsetko ide lahko a vadne lozisko sa moze pri odstredivej sile az prejavit.
Bydlisko: Madunice ( 46 rokov )
papaya
modelár

Príspevkov: 1235

Moje modely
Poslať správu
Správa zaslaná: 7. 5. 2015 o 11:17 | odkaz na príspevok
najcastejsi problem prehodene axialne lozisko, vzdy musi ist vacsou dierkou blizsie na stred, nepatrny rozdiel, ale lahko to zistis aj ked si skulavy a nevidis to volne okom, nasunies na osku, bez loza s gulickami a prstami s tym tanierikom hybes az do krajnych poloch, s vacsou dierkou to ide vyraznejsie do stran... takto sa nikdy nepomylis, aj ked nemas subleru, alebo nie su oznacene....

pokial to mas poskladane spatne, na stole ked helina stoji nic nezistis, ide vsetko normalne, ako nahle to ale roztocis, prehodene Axialne lozisko sposobi, ze sila ktoru potrebujes aby si sa dostal do krajnych poloh narastie niekolko nasobne.
benko
modelár

Príspevkov: 1259

Moje modely
Poslať správu
Správa zaslaná: 7. 5. 2015 o 14:10 | odkaz na príspevok
Dobre rady doteraz, mna este napadlo nieco k nastavenim FBL, resp. skontroluj vrtulkove listy ci su rovnake (hmotnost, tazisko). Pomocou vibration-analysis v VBar mozes listy dokonca dynamicky vyvazit.

Podla fotiek mas dva letove mody vo vysielacke, predpokladam dve mozne otacky, a na obidve 75% gyro vo vysielacke - zrejme tym volis Bank v VBare - lebo na dalsej fotke vidno nastavenia "Bank 0" s gain 90.

Po prve, pre rozlicne otacky by som pouzil dve rozne banky s vlastnymi nastaveniami gain, trim letu a optimizers. Tu pozor - je nutne nastavit VBar na prepinanie bank cez vysielacku (Bank 0/1/2/3), mne sa uz viac krat stalo ze som na tvrdo nastavil nejaku banku a cudoval sa preco ked nastavim jedny otacky, tak sa druhe pokazia. Toto moze byt problem aj u teba, v App vidno ze nastavujes Bank0, ale podla 75% vo vysielacke lietas asi s Bank3, teda ak mas nastavene prepinanie bank cez vysielacky - co asi mas, lebo inac by si tu nedal fotku s nastaveniami vo vysielacke.



Po druhe, podla toho ake otacky lietas, gain 90 znie dost vela. Pri napr. 2200rpm s 550 listami musis ist nizsie - aspon na mojich vrtulnikoch to tak je. Pri nizkych otackach som nad 100, Goblin 700 pod 1800rpm dokonca na maxime 120, pri vacsich otackach idem dole az niekde k 60.

Nastavenie citlivosti vrtulky (gain) je dolezite podla toho ako lietas. Ked niekto len tak poletuje tak to moze byt aj zle nastavene a ani si to nevsimne, ale podla videi ako lietas ty, dobre nastaveny FBL zacina byt dolezite. Ja to nastavujem tak, ze lietam funnel a pocas neho robim kratke impulzy do vrtulky. Zacnem pri vacsej citlivosti a znizujem dole o 5 bodov az dokym sa pri tych impulzoch vrtulka neprestane triast. V poslednej dobe zvyknem robit este jemny ovespeed - letim z vysky priamo dole a potom ho prudko cez elevator zastavim, tym sa trochu zvysia otacky, ked sa vrtulka trasie, skusim o 5 nizsie.

Okrem toho tvoja agility 82 na cyklike a 85 yaw rate na vrtulke su pre narocnejsie 3D relativne malo. Na to co podla videi lietas je to zatial ok, ale neskor ta to moze obmedzovat. Ja mam na VStabi momentalne 110 agility aj yaw rate, ale dlho som mal oboje 120. Tieto nastavenia si musi kazdy pilot nastavit podla seba, to co funguje pre mna nemusi pre teba, ale moc mala agility je pri niektorych 3D manevroch skutocne obmedzenie, hodi sa skor na F3C styl.
stanikg
modelár

Príspevkov: 236

Moje modely
Poslať správu
Správa zaslaná: 7. 5. 2015 o 16:01 | odkaz na príspevok
No mam povedat pravdu logo som nenastavoval sam viac menej to nastavoval tomixl ale to bolo len na take prvotne osmicky ktore som pred 4 mesiaci zvladal lentak bol som rad ze vobec dobre vysim.teraz som to trochu cez zimu dotrenoval v sime a teraz prichadzam na to ze co vlastne je heli setting perfekcionizmus .teraz pozeram ze to este chce doladovania ale dakujem za vase postrehy a nazory trosku to vstrebem dostudujem vyskusam vase radi .Ale este urcite par blbych pripomienok budem mat .dakujem Benkovi ze sa trochu viac rozpisal . kazda rada dobra zaciatky su tazke
benko
modelár

Príspevkov: 1259

Moje modely
Poslať správu
Správa zaslaná: 7. 5. 2015 o 16:07 | odkaz na príspevok
Tak to si pekne trenoval cez zimu podla tych videi Ak budes mat otazky k nastaveniam tak kludne sem s nimi, ale dolezite je aby bola heli mechanicky dobre postavena, tak najskor skontroluj to co ti radia chalani hore.

Mne na jednej heli pravidelne po niekolko letoch, hlavne ked je vecer chladnejsie, zacne zadrhavat beziak na oske vrtulky. Proste zacne ist tazko, a dost to vidno pocas letu. Ocistim, dam trochu dryfluid na to, a zase je to ok ... do buduceho lietania. Preto je pravidelna kontrola mechaniky dolezita.
1 2 3 4 5 6 7
  • Odpovedať
Musíte byť prihlásený na pridávanie príspevkov.
Úvodná stránka
  • 657 ľudí online za poslednych 5 minút.
Fórum
  • 0 príspevkov za posledných 24 hodín.
Album modelov
  • 0 príspevkov za posledných 24 hodín.
Galérie
  • 0 príspevkov za posledných 24 hodín.
Články
  • 0 príspevkov za posledných 24 hodín.
Bazár
  • 16 inzerátov za posledných 24 hodín.
Podujatia
  • 0 príspevkov za posledných 24 hodín.

Online za posledných 5 minút: aviatik,