Používateľské meno

Heslo

RC PORTAL

1 2 3
autor správa
Majo599
modelár

Príspevkov: 208

Moje modely
Poslať správu
Správa zaslaná: 29. 1. 2014 o 20:28 | odkaz na príspevok
Tak čo chlopy lietate aj v zimnom období ? u nás je občas -5 a bojím sa lietať či mi nezmrzne technika ako ste na tom vy ?
Bydlisko: Senec ( 40 rokov )
peteer
modelár

Príspevkov: 480

Moje modely
Poslať správu
Správa zaslaná: 29. 1. 2014 o 20:36 | odkaz na príspevok
Ja som uz lietal aj pri -8
Pri -5 v pohode, len pozor na LIPOL, nabijat ich iba na 4,1v na clanok
Bydlisko: Sereď ( 26 rokov )
Majo599
modelár

Príspevkov: 208

Moje modely
Poslať správu
Správa zaslaná: 29. 1. 2014 o 20:39 | odkaz na príspevok
Ja som lietal zatial len pri +8 , Lipol-ku nemôžem plne nabiť ? či jako ? keď dosiahne 4,1 v na članok potom vypnuť ? to som nevedel
Bydlisko: Senec ( 40 rokov )
Kamil
modelár

Príspevkov: 708

Moje modely
Poslať správu
Správa zaslaná: 29. 1. 2014 o 20:47 | odkaz na príspevok
To nie. Ale nastavit nabijacie napatie na 4.1V na clanok, alebo na nabijacke nastavit LiIon namiesto LiPol.
Bydlisko: Sereď ( 63 rokov )
Majo599
modelár

Príspevkov: 208

Moje modely
Poslať správu
Správa zaslaná: 29. 1. 2014 o 20:50 | odkaz na príspevok
Uha , no račej nebudem experimentovať , račej budem lietať len keď bude teplo . A to kôli čomu treba takto riešiť ? čo sa môže stať ?
Bydlisko: Senec ( 40 rokov )
Kamil
modelár

Príspevkov: 708

Moje modely
Poslať správu
Správa zaslaná: 29. 1. 2014 o 20:52 | odkaz na príspevok
Pisu vyrobcovia LiPoliek ...
Bydlisko: Sereď ( 63 rokov )
Majo599
modelár

Príspevkov: 208

Moje modely
Poslať správu
Správa zaslaná: 29. 1. 2014 o 20:57 | odkaz na príspevok
no to ako treba LiPol nabíjať je mi jasné ... tým pádom ich budem nabíjať tak ako doteraz ... našiel som toto :Nabíjanie
Pre nabíjanie vždy dôsledne používajte iba nabíjačky určené pre LiPol akumulátory. Taká nabíjačka musí byť vybavená programom, ktorý bezpečne zaistí ukončenie nabíjania pri dosiahnutí maximálneho povoleného napätia 4,2V / 1 článok a možnosťou nastaviť výšku nabíjacieho prúdu.
ja som myslel že to má spojitosť s tou zimou ... zle som pochopil ... nabíjam teda správne ...

a servá mi nezamrznú pri napr: -8 ?
Bydlisko: Senec ( 40 rokov )
Kamil
modelár

Príspevkov: 708

Moje modely
Poslať správu
Správa zaslaná: 29. 1. 2014 o 21:03 | odkaz na príspevok
Niektori vyrobcovia pisu, ze pri teplotach PLUS 10 stupnov Celzia a nizsich treba baterie LiPol nabijat na napatie 4.1 V a nie na 4.2 V.
Bydlisko: Sereď ( 63 rokov )
Majo599
modelár

Príspevkov: 208

Moje modely
Poslať správu
Správa zaslaná: 29. 1. 2014 o 21:06 | odkaz na príspevok
Toto mi stačí , toto je tá odpoveď ktorú som potreboval vedieť , dakujem .
Bydlisko: Senec ( 40 rokov )
ludicek
modelár

Príspevkov: 590

Moje modely
Poslať správu
Správa zaslaná: 29. 1. 2014 o 21:20 | odkaz na príspevok
Do -15°C lipolky u mňa v pohode zvládajú od vetroňa po akrobata.
A čo sa týka údajov výrobcu, stačí si prečítať napr. návod na lipolky od RAY a tam zistíš že podľa anglického návodu ich môžeš nabíjať 5C a v slovenskom iba 1-2 C. Takže tieto informácie brať vždy s nadhľadom a keďže rovnako intenzívne lietam v zime ako v lete a nezaznamenávam žiadne problémy tak usudzujem že 4,1 vs 4,2V je blud.
Bydlisko: Prešov, Ľubotice ( 44 rokov )
Majo599
modelár

Príspevkov: 208

Moje modely
Poslať správu
Správa zaslaná: 29. 1. 2014 o 21:39 | odkaz na príspevok
No takže to ani nebudem riešiť , budem baterie používať ako doteraz a uvidíme . jedine tak zistím čo je a čo nie je dobré pre moje LiPolky ...
Bydlisko: Senec ( 40 rokov )
Ivanhoe
modelár

Príspevkov: 672

Moje modely
Poslať správu
Správa zaslaná: 29. 1. 2014 o 21:56 | odkaz na príspevok
Kamil:
Niektori vyrobcovia pisu, ze pri teplotach PLUS 10 stupnov Celzia a nizsich treba baterie LiPol nabijat na napatie 4.1 V a nie na 4.2 V.

Tak to by som chcel vidieť kto takýto blud napísal. Pokiaľ viem, tak v zime Lipolky strácajú skôr kapacitu a treba počítať s kratšímí letovými časmi. Hádam nechcete aby som podľa toho či je vonku zima alebo teplo prehadzoval parametre na nabíjačke, ako keby nestačilo že musím prehadzovať letný a zimný čas.
Bydlisko: Bratislava ( 68 rokov )
Majo599
modelár

Príspevkov: 208

Moje modely
Poslať správu
Správa zaslaná: 29. 1. 2014 o 21:59 | odkaz na príspevok
snát nezačnú predávať letné a zimné baterky
Bydlisko: Senec ( 40 rokov )
celadnik
modelár

Príspevkov: 1166

Moje modely
Poslať správu
Správa zaslaná: 29. 1. 2014 o 22:03 | odkaz na príspevok
lietal som v pohode pri -5°C až -6°C. Použil som vak na vysielačku kam som schoval aj ruky. V pohode to lietalo, výdrž bateriek bola možno o nejakých 10 min kratšia ako v lete (u 2200 napr 30 min miesto 40 a pod.). Žiadny problem pri lietaní. A parametre nabíjania nemením, nabijem na nabíjačke na plno, normálne a bez problémov. Lietam už tretiu zimu.

U mňa sú podmienky na lietanie nasledovné:
- víkend (nedela) alebo voľné dni (sviatky a pod.)
- musím mať čas (žiadne povinnosti a prácu doma)
- nesmie fúkať, snežiť alebo pršať
- optimálne je ak nieje ani blato po dažďoch (nie vždy sa podarí, niekedy idem aj ta

Ak sú tieto podmienky splnené, väčšinou idem lietať. Iné ma až tak netrápi (napr. teplota).
( 89 rokov )
Ivanhoe
modelár

Príspevkov: 672

Moje modely
Poslať správu
Správa zaslaná: 29. 1. 2014 o 22:12 | odkaz na príspevok
celadnik zabudol si napísať či lietaš cez deň alebo v noci
Bydlisko: Bratislava ( 68 rokov )
1 2 3
  • Odpovedať
Musíte byť prihlásený na pridávanie príspevkov.
Úvodná stránka
  • 757 ľudí online za poslednych 5 minút.
Fórum
  • 0 príspevkov za posledných 24 hodín.
Album modelov
  • 0 príspevkov za posledných 24 hodín.
Galérie
  • 0 príspevkov za posledných 24 hodín.
Články
  • 0 príspevkov za posledných 24 hodín.
Bazár
  • 3 inzerátov za posledných 24 hodín.
Podujatia
  • 0 príspevkov za posledných 24 hodín.

Online za posledných 5 minút: psmotokary, Tocifan,