Výrobca: | MIRO | Rozpätie: | 940 mm | Hmotnosť: | 495 g |
Kategória: | Lietadla - elektrické | Dĺžka: | 82 mm | Materiál: | Preglejka, balza |
Motor: | ešte neviem |
ID Modelu: AM7869 | Zobrazenia: 2953 | Pridané: 28. 2. 2017 o 12:14 | Autor: radondca
Autor | Správa | |
japro modelár Príspevkov: 342 Moje modely Poslať správu |
Ja by som urezal čumák a dal motor klasicky dopredu a urobil by som klasický ľahký podvozok. |
|
radondca modelár Príspevkov: 269 Moje modely Poslať správu |
tomuto riešeniu by som sa najradšej úplne vyhol. Pači sa mi to ako to presne je, čo najmenší zásah do tvaru. |
|
veka modelár Príspevkov: 906 Moje modely Poslať správu |
....kdo vravel ze mas zmenit tvar cumaku? Ukol je len nainstalovat vrtulu v prednej casti trupu. Navyse, ak das sklopnu , tak nebude opticky vadit ani pri zastavenom motore. Cumak moze byt kludne hranaty , nepohyblivy. Tramec vrtule sa bude tocit v definovanej medzere , medzi motorovou prepazkou a prednou castou trupu. V com vidis problem? V chybajucich 6mm potahu trupu? No a ked si nechces komplikovat zivot a nechces viditelnu medzeru ,tak urobis pekny ,stihly balzovy kuzel , ktory nasadis na tramec a lietas, .... a vo vo tom to je. veka |
|
radondca modelár Príspevkov: 269 Moje modely Poslať správu |
to môžem aj tak spraviť, pozriem ako to vyzera v predu s miestom a asi sa do toho pustím takto. Este bude úloha správne urezať čumák ) Toto usporiadanie bude isto lepsie pre tažisko a káble. dakujem |
|
PeCh modelár Príspevkov: 137 Moje modely Poslať správu |
Ja by som sa tiež vyhýbal verzii, s motorom vzadu. Predpokladám, že by bol potom príliž ťažký na chvost a musel by si veľmi dovažovať predok, možno i predlžovať ho. Urob to ako radí japro a veka, prípadne ten pilier. Dal by sa z toho urobiť aj dvojmotorák s gondolami na krídlach, ale sú dosť šípovité, čo by znamenalo buď tlačné vrtule alebo dlhé gondoly dopredu. Stále mi najlepšie vychádza vrtuľa na čumák. Alebo EDF . |
|
Joba modelár Príspevkov: 1406 Moje modely Poslať správu |
Ja by som sa priklonil k EDF-ku ,výškovku treba aj tak opraviť tak by som prerobil na motýlka a za krídlo na gondolu EDF trebárs 80-90mm |
|
veka modelár Príspevkov: 906 Moje modely Poslať správu |
|
|
Joba modelár Príspevkov: 1406 Moje modely Poslať správu |
Presne to šípovité krídlo si to pýta |
|
macil modelár Príspevkov: 1093 Moje modely Poslať správu |
Technicky, malina. Ja by som tomu vyrovnal krídlo, doplnil krídelká a lietal na svahu. |
|
Risko modelár Príspevkov: 190 Moje modely Poslať správu |
ja by som sa priklonil k EDF, alebo dal na tlačnú vrtulu ako tu https://www.rcportal.sk/f-18-hornet-blue-angels-parkjet-xxl-am669 |
|
veka modelár Príspevkov: 906 Moje modely Poslať správu |
Technicky, malina. na fotkach je jeden z mojich nedokoncenych vymyslov ( velke vylozenie prednej vrtule na hriadeli maleho primeru obcas sposobovalo velke vibracie celku) . Ale ako ilustracia vysie preberaneho moze fungovat. Tramec sklopnej vrtule dokonca nemusi byt ani na takom sialenom unasaci ako mam na PJS. Moze byt priskrutkovany priamo na rotor motora , bez akejkolvek matice viz fotky AXiku Len upevnovacie capy listov by museli byt v diskutovanom pripade na polomere nepatrne vacsom ,nez je uhlopriecka trupu,aby sa listy sklopili. Hriadel co prechadza motorom je nepohybliva... je to vpodstate pevny trn , na ktory je mozne pomocou stavacieho kruzku ci luster svorky pripevnit nepohyblivy hranaty predok trupu. Pozn. podmienkou je pouzit motor s dutou hriadelou. Z tych malych napr : https://www.modelmotors.cz/cs/product/detail/326/ veka |
|
radondca modelár Príspevkov: 269 Moje modely Poslať správu |
Fúha, strhla sa zaujmava debata s dobrými možnosťami, už len si musím rozmyslieť do ktorej možnosti z toho sa mám pustiť. Ďakujem vštkým za príspevky, už len sa rozhodnúť do čoho sa z toho pustiť. Nechám si to uležať v hlave, lebo ešte mám rozrobené dalšie veci a potom sa uvidí, ale zatial sa prikláňam k urezaniu predku modelu, to mi asi príde najjednoduchšia úprava. Vysí mi stále nad hlavou v dielni tak budem zvažovať a dám vedieť ako to dopadlo. Aj tak ma stále a znova prekvapuje, čím všetkým sa Veka zaoberá. Je to proste podla mňa pán modelár. Ďakujem rado |