Výrobca: | CMP a Ja | Rozpätie: | 1200 mm | Hmotnosť: | 4020 g |
Kategória: | Lietadla - turbíny, EDF | Dĺžka: | 1323 mm | Materiál: | Laminát, preglejka |
Motor: | WREN-44 gold |
ID Modelu: AM3296 | Zobrazenia: 18478 | Pridané: 4. 9. 2013 o 17:23 | Autor: andrejlednicky
Autor | Správa | |
Joba modelár ![]() Príspevkov: 1397 Moje modely Poslať správu |
Tak gratulujem ![]() |
|
andrejlednicky modelár ![]() Príspevkov: 216 Moje modely Poslať správu |
||
Viktor401 modelár ![]() Príspevkov: 230 Moje modely Poslať správu |
Pjeknééééééé ![]() |
|
pajlotmato modelár ![]() Príspevkov: 1480 Moje modely Poslať správu |
Ahoj Andrej, no lieta to slusne s tou turbinou, tie kridla chces vyrobit nove uplne? vyzeralo to na poriadnu sajbu, prezilo to vobec? |
|
andrejlednicky modelár ![]() Príspevkov: 216 Moje modely Poslať správu |
Maťo nie sú úplne v poriadku ![]() ![]() PS.: Práve ma dnes napadla myšlienka že tú tvoju bejvalku " krásku " tiež osadím Wren 44 bolo by to veľmi slušné " až som prekvapený ako to super chodí tá wrenka " |
|
pajlotmato modelár ![]() Príspevkov: 1480 Moje modely Poslať správu |
No len to bude tazke asi... |
|
andrejlednicky modelár ![]() Príspevkov: 216 Moje modely Poslať správu |
No aj ten albatros zrovna nie je dengloš, ale tieto lietadlá v pohode zvládajú plošné zaťaženie do 160 g. / dm2 to je cca do 5,5 kg. letovka Samozrejme s adekvátnym pohonom ![]() |
|
Joba modelár ![]() Príspevkov: 1397 Moje modely Poslať správu |
Pekné video len na to pristátie ,si to položil trochu tvrdšie jak cigánka decko ![]() Neviem aká je konštrukcia krídla ale ak to len olaminuješ z vonku vnútri sa to vydrolí samozrejme to krídlo bude tuhšie ale aj krehkejšie .Možno by stačilo len 50g sklo na 45°a uhlíkom zosíliť len namáhané konštrukčné miesta . |
|
andrejlednicky modelár ![]() Príspevkov: 216 Moje modely Poslať správu |
No ono to tvrdšie dosadlo ![]() ![]() |
|
Joba modelár ![]() Príspevkov: 1397 Moje modely Poslať správu |
A v čom sú uchytené tie nohy ? Z čoho je hlavný nosník ? |
|
andrejlednicky modelár ![]() Príspevkov: 216 Moje modely Poslať správu |
Všetko je predstav si 2mm. balza a 4 x 4 nosniky balza, teraz bude nosník olaminovaný 1 vrstvou 80g. uhlíkom. |
|
Joba modelár ![]() Príspevkov: 1397 Moje modely Poslať správu |
Možno by sa patrilo po šachty vložiť olaminovanú preglejku ak to budú prerušovať profily nemá to zmysel . |
|
andrejlednicky modelár ![]() Príspevkov: 216 Moje modely Poslať správu |
Ono tá torzná tuhosť je v poriadku, len je to krehké a to bude zabezpečovať vrchná vrstva uhlíku " takto sa to robí aj v savexe ja dám navyše na podvozkovú šachtu ešte uhlíkove zosilenie ochranu proti prerazeniu ". PS.: Odporúčam aj tebe do HABU tie podvozky zosiliť |
|
Joba modelár ![]() Príspevkov: 1397 Moje modely Poslať správu |
V Savexe to robia do formy a konštrukcia krídla je iná . Ja len že zbytočné dávať 100g/dm2 tkaniny ak vnútorná konštrukcia to nevydrží.V tomto prevedení krídla máš práve šmykové zaťaženie nosníkov ešte k tomu z balsy ak trochu ťukneš o zem vo vnútri sa ti odtrhne balsa ktorú bez otvorenia krídla nezlepíš. Ak to máš vyskúšané a funguje to tak som nič nepovedal. Habu má úplne ináč konštruovaná krídlo. Je to z dvoch poliek a hlavný nosník je spojovacia šachta v ktorej je strčená ulíkové stojina o krorú sú zalepené dva bukové nosníky pre podvozky ak tie povolia krídlo môže ísť do kýbla . |
|
andrejlednicky modelár ![]() Príspevkov: 216 Moje modely Poslať správu |
Tak Habu to má urobené fajn. To máš pravdu že keď to tresne o zem tak vnútro poláme, ak to tak bude potom vyrobím nové krídlo alebo prispôsobím to zo savexu to tam celkom bude pasovať "máme také 2ks. u nás v klube dokonca jedno úplne nové nepoužité " a to bude možno aj najlepší nápad, len je trochu ťažšie o cca 285g. ale to by až tak vadiť nemalo ![]() |