Používateľské meno

Heslo

RC PORTAL

Technické parametre
Výrobca: CMP a Ja Rozpätie: 1200 mm Hmotnosť: 4020 g
Kategória: Lietadla - turbíny, EDF Dĺžka: 1323 mm Materiál: Laminát, preglejka
Motor: WREN-44 gold
Popis

L-59 Super Albatros 1/8 rozp.:1200 mm., dĺžka 1323 mm. váha 5,17 kg. full, pohon turbína WREN-44 gold keroatostart, riadené funkcie : krídelká, vztlaky, výškovka, smerovka, sekvenčne riadený podvozok so šachtami .

Zobraziť pokračovanie

ID Modelu: AM3296 | Zobrazenia: 18060 | Pridané: 4. 9. 2013 o 17:23 | Autor: andrejlednicky

1 2 3 4 5 6
Autor Správa
Joba
modelár

Príspevkov: 1405

Moje modely
Poslať správu
Správa zaslaná: 10. 11. 2013 o 20:47 | odkaz na príspevok
Tak gratulujem
Bydlisko: Bratislava -Karlova Ves ( 58 rokov )
andrejlednicky
modelár

Príspevkov: 216

Moje modely
Poslať správu
Správa zaslaná: 11. 11. 2013 o 09:44 | odkaz na príspevok
Bydlisko: Bojnice ( 50 rokov )
Viktor401
modelár

Príspevkov: 230

Moje modely
Poslať správu
Správa zaslaná: 11. 11. 2013 o 15:17 | odkaz na príspevok
Pjeknééééééé
Bydlisko: Bratislava ( 50 rokov )
pajlotmato
modelár

Príspevkov: 1482

Moje modely
Poslať správu
Správa zaslaná: 11. 11. 2013 o 16:28 | odkaz na príspevok
Ahoj Andrej, no lieta to slusne s tou turbinou, tie kridla chces vyrobit nove uplne? vyzeralo to na poriadnu sajbu, prezilo to vobec?
Bydlisko: Trenčín ( 39 rokov )
andrejlednicky
modelár

Príspevkov: 216

Moje modely
Poslať správu
Správa zaslaná: 11. 11. 2013 o 18:28 | odkaz na príspevok
pajlotmato:
Ahoj Andrej, no lieta to slusne s tou turbinou, tie kridla chces vyrobit nove uplne? vyzeralo to na poriadnu sajbu, prezilo to vobec?

Maťo nie sú úplne v poriadku len zatváracie mechanizmy prerazili krídla vrchom " už je to aj opravené " . Teraz to idem celolaminovať uhlíkom 60g./1m2 1 vrstva a na nábežku a pri podvozky po 2 vrstvy a finiš povrchovku dám 30 g/1m3 1 vrstvu sklo + vnútorné rebrovanie okolo podvozkou zosilím ulíkom 80 g/1m2 " tagže to bude taký sendvič balza 2mm., uhlík, sklo a asi oracover ", celkovo váha narastie o cca 165g. a to je nič, ale pevnostne to zosilí možno aj 50 násobne. Bolo to konštrukčné maslo a ja som to ešte zoslabil keďže som tan narval veľké podvozky ?

PS.: Práve ma dnes napadla myšlienka že tú tvoju bejvalku " krásku " tiež osadím Wren 44 bolo by to veľmi slušné " až som prekvapený ako to super chodí tá wrenka "
Bydlisko: Bojnice ( 50 rokov )
pajlotmato
modelár

Príspevkov: 1482

Moje modely
Poslať správu
Správa zaslaná: 11. 11. 2013 o 18:41 | odkaz na príspevok
No len to bude tazke asi...
Bydlisko: Trenčín ( 39 rokov )
andrejlednicky
modelár

Príspevkov: 216

Moje modely
Poslať správu
Správa zaslaná: 11. 11. 2013 o 19:52 | odkaz na príspevok
pajlotmato:
No len to bude tazke asi...

No aj ten albatros zrovna nie je dengloš, ale tieto lietadlá v pohode zvládajú plošné zaťaženie do 160 g. / dm2 to je cca do 5,5 kg. letovka

Samozrejme s adekvátnym pohonom
Bydlisko: Bojnice ( 50 rokov )
Joba
modelár

Príspevkov: 1405

Moje modely
Poslať správu
Správa zaslaná: 11. 11. 2013 o 20:54 | odkaz na príspevok
andrejlednicky:
Maťo nie sú úplne v poriadku len zatváracie mechanizmy prerazili krídla vrchom " už je to aj opravené " . Teraz to idem celolaminovať uhlíkom 60g./1m2 1 vrstva a na nábežku a pri podvozky po 2 vrstvy a finiš povrchovku dám 30 g/1m3 1 vrstvu sklo + vnútorné rebrovanie okolo podvozkou zosilím ulíkom 80 g/1m2 " tagže to bude taký sendvič balza 2mm., uhlík, sklo a asi oracover ", celkovo váha narastie o cca 165g. a to je nič, ale pevnostne to zosilí možno aj 50 násobne. Bolo to konštrukčné maslo a ja som to ešte zoslabil keďže som tan narval veľké podvozky ?


Pekné video len na to pristátie ,si to položil trochu tvrdšie jak cigánka decko Vyzerá že výkonu do aleluja ,no silno uvažujem nebiť tých projektov čo mám rozrobené na túto zimu . . . . . . .
Neviem aká je konštrukcia krídla ale ak to len olaminuješ z vonku vnútri sa to vydrolí samozrejme to krídlo bude tuhšie ale aj krehkejšie .Možno by stačilo len 50g sklo na 45°a uhlíkom zosíliť len namáhané konštrukčné miesta .
Bydlisko: Bratislava -Karlova Ves ( 58 rokov )
andrejlednicky
modelár

Príspevkov: 216

Moje modely
Poslať správu
Správa zaslaná: 12. 11. 2013 o 00:40 | odkaz na príspevok
No ono to tvrdšie dosadlo ale nie až tak aby to úplne zatlačilo podvozky " keby si to videl naživo tak povieš že celkom fajn na prvý krát " a hlavne to viem z toho že podvozky sú na 100% v poriadku ani škrabnuté, takže to pristávanie bolo OK a teraz už bude aj konštrukcia, lebo všetky namáhané časti aj vo vnútri krídla zosilujem uhlíkom " celé som ho odbalil aj z balzy a nanovo to upravujem takto
Bydlisko: Bojnice ( 50 rokov )
Joba
modelár

Príspevkov: 1405

Moje modely
Poslať správu
Správa zaslaná: 12. 11. 2013 o 06:43 | odkaz na príspevok
A v čom sú uchytené tie nohy ? Z čoho je hlavný nosník ?
Bydlisko: Bratislava -Karlova Ves ( 58 rokov )
andrejlednicky
modelár

Príspevkov: 216

Moje modely
Poslať správu
Správa zaslaná: 12. 11. 2013 o 08:20 | odkaz na príspevok
Joba:
A v čom sú uchytené tie nohy ? Z čoho je hlavný nosník ?

Všetko je predstav si 2mm. balza a 4 x 4 nosniky balza, teraz bude nosník olaminovaný 1 vrstvou 80g. uhlíkom.
Bydlisko: Bojnice ( 50 rokov )
Joba
modelár

Príspevkov: 1405

Moje modely
Poslať správu
Správa zaslaná: 12. 11. 2013 o 11:17 | odkaz na príspevok
Možno by sa patrilo po šachty vložiť olaminovanú preglejku ak to budú prerušovať profily nemá to zmysel .
Bydlisko: Bratislava -Karlova Ves ( 58 rokov )
andrejlednicky
modelár

Príspevkov: 216

Moje modely
Poslať správu
Správa zaslaná: 12. 11. 2013 o 12:27 | odkaz na príspevok
Ono tá torzná tuhosť je v poriadku, len je to krehké a to bude zabezpečovať vrchná vrstva uhlíku " takto sa to robí aj v savexe ja dám navyše na podvozkovú šachtu ešte uhlíkove zosilenie ochranu proti prerazeniu ".
PS.: Odporúčam aj tebe do HABU tie podvozky zosiliť
Bydlisko: Bojnice ( 50 rokov )
Joba
modelár

Príspevkov: 1405

Moje modely
Poslať správu
Správa zaslaná: 12. 11. 2013 o 16:54 | odkaz na príspevok
andrejlednicky:
Ono tá torzná tuhosť je v poriadku, len je to krehké a to bude zabezpečovať vrchná vrstva uhlíku " takto sa to robí aj v savexe ja dám navyše na podvozkovú šachtu ešte uhlíkove zosilenie ochranu proti prerazeniu ".
PS.: Odporúčam aj tebe do HABU tie podvozky zosiliť

V Savexe to robia do formy a konštrukcia krídla je iná . Ja len že zbytočné dávať 100g/dm2 tkaniny ak vnútorná konštrukcia to nevydrží.V tomto prevedení krídla máš práve šmykové zaťaženie nosníkov ešte k tomu z balsy ak trochu ťukneš o zem vo vnútri sa ti odtrhne balsa ktorú bez otvorenia krídla nezlepíš. Ak to máš vyskúšané a funguje to tak som nič nepovedal.
Habu má úplne ináč konštruovaná krídlo. Je to z dvoch poliek a hlavný nosník je spojovacia šachta v ktorej je strčená ulíkové stojina o krorú sú zalepené dva bukové nosníky pre podvozky ak tie povolia krídlo môže ísť do kýbla .
Bydlisko: Bratislava -Karlova Ves ( 58 rokov )
andrejlednicky
modelár

Príspevkov: 216

Moje modely
Poslať správu
Správa zaslaná: 12. 11. 2013 o 18:43 | odkaz na príspevok
Tak Habu to má urobené fajn. To máš pravdu že keď to tresne o zem tak vnútro poláme, ak to tak bude potom vyrobím nové krídlo alebo prispôsobím to zo savexu to tam celkom bude pasovať "máme také 2ks. u nás v klube dokonca jedno úplne nové nepoužité " a to bude možno aj najlepší nápad, len je trochu ťažšie o cca 285g. ale to by až tak vadiť nemalo
Bydlisko: Bojnice ( 50 rokov )
1 2 3 4 5 6
  • Pridať komentár
Pre pridávanie komentárov sa musíte prihlásiť.
Úvodná stránka
  • 767 ľudí online za poslednych 5 minút.
Fórum
  • 0 príspevkov za posledných 24 hodín.
Album modelov
  • 0 príspevkov za posledných 24 hodín.
Galérie
  • 0 príspevkov za posledných 24 hodín.
Články
  • 0 príspevkov za posledných 24 hodín.
Bazár
  • 3 inzerátov za posledných 24 hodín.
Podujatia
  • 0 príspevkov za posledných 24 hodín.

Online za posledných 5 minút: Tocifan,