Pridané: 19. 3. 2016 o 20:22 | ID článku: CLA328 | Zobrazenia: 36038x | Komentárov: 113 | Autor: Joba
Autor | Správa |
Waldas modelár Príspevkov: 680 Moje modely Poslať správu |
Ale ved je tam kero ventil, za cerpadlom. Ten by mala jednotka zatvorit, ked vypnes turbinu, nie? Ja mam tiez ventil mechanicky pred vstupom do turbiny, ale pri tankovani som ho nezatvaral. Ale uz zacnem |
FlyingDoctor modelár Príspevkov: 51 Moje modely Poslať správu |
Jožko má pravdu. V Jet Cat manuáloch ho napríklad vyslovene doporučujú. Ono pri tankovaní (záleží na čerpadle tankovacej stanice) môže normálne "mechanicky" pretlačiť palivo cez pumpu turbíny (tá je v tom čase vypnutá a voľne pretočiteľná) a to sa dostane do komory...samozrejme, ECU o tom "nevie". Pri štarte potom normálne "hodí do komory" štartpvacie množstvo a zahreje ... no a výsledok...šak vieme ... Skrátka je to istota..Festo ventil cca 15eur a máš pokoj... |
Joba modelár Príspevkov: 1405 Moje modely Poslať správu |
|
FlyingDoctor modelár Príspevkov: 51 Moje modely Poslať správu |
No konečne ... |
Joba modelár Príspevkov: 1405 Moje modely Poslať správu |
musel som niečo ešte porozbíjať |
Joba modelár Príspevkov: 1405 Moje modely Poslať správu |
|
marianmacek modelár Príspevkov: 1332 Moje modely Poslať správu |
Ahoj Jozko, mám dvoch pilotov, pošlem Ti ich ? prajem pekný deň Marian Macek |
Joba modelár Príspevkov: 1405 Moje modely Poslať správu |
už mám ,bude aj pilot v kabíne |