Pridané: 19. 3. 2016 o 20:22 | ID článku: CLA328 | Zobrazenia: 36720x | Komentárov: 113 | Autor: Joba
Autor | Správa |
Waldas modelár ![]() Príspevkov: 681 Moje modely Poslať správu |
Ale ved je tam kero ventil, za cerpadlom. Ten by mala jednotka zatvorit, ked vypnes turbinu, nie? Ja mam tiez ventil mechanicky pred vstupom do turbiny, ale pri tankovani som ho nezatvaral. Ale uz zacnem ![]() |
FlyingDoctor modelár ![]() Príspevkov: 51 Moje modely Poslať správu |
Jožko má pravdu. V Jet Cat manuáloch ho napríklad vyslovene doporučujú. Ono pri tankovaní (záleží na čerpadle tankovacej stanice) môže normálne "mechanicky" pretlačiť palivo cez pumpu turbíny (tá je v tom čase vypnutá a voľne pretočiteľná) a to sa dostane do komory...samozrejme, ECU o tom "nevie". Pri štarte potom normálne "hodí do komory" štartpvacie množstvo a zahreje ![]() ![]() Skrátka je to istota..Festo ventil cca 15eur a máš pokoj... |
Joba modelár ![]() Príspevkov: 1405 Moje modely Poslať správu |
|
FlyingDoctor modelár ![]() Príspevkov: 51 Moje modely Poslať správu |
No konečne ![]() |
Joba modelár ![]() Príspevkov: 1405 Moje modely Poslať správu |
musel som niečo ešte porozbíjať ![]() |
Joba modelár ![]() Príspevkov: 1405 Moje modely Poslať správu |
|
marianmacek modelár ![]() Príspevkov: 1337 Moje modely Poslať správu |
Ahoj Jozko, mám dvoch pilotov, pošlem Ti ich ? prajem pekný deň Marian Macek |
Joba modelár ![]() Príspevkov: 1405 Moje modely Poslať správu |
už mám ,bude aj pilot v kabíne ![]() |