autor | správa |
micro modelár Príspevkov: 6 Moje modely Poslať správu |
Zdravim vas, pred nedavnom som kupil HPI RS4, s pokazenym nitro G3.0 motorom, zlomena ojnica piestu, kupeny druhy motor po nastartovani zo zaciatku ide, ale po vytiahnuty zhaviacej koncovky auto skape.. po celu dobu nastartovania flusa cez vyfuk palivo, je tam 2ihlickovy karburator, karburator povodny nie novy, skusal som sa hrat s nastavenim nuz marne.. neviete o niekom kto by mi to vedel nastavit BA+okolie nieje problem prist.. popripade nejake rady do zivota.. diki |
rastwo modelár Príspevkov: 924 Moje modely Poslať správu |
loziska v motore tesnia? |
mAto424 modelár Príspevkov: 3234 Moje modely Poslať správu |
motor si zabehol? ak ti po odpojeni zhavenia skape,potom to bude svieckou,pripadne palivom. Ale u mna to je na 99% sviecka. Aky motor tam mas? (ccm) Kolkatku sviecku tam davas? |
micro modelár Príspevkov: 6 Moje modely Poslať správu |
Motor je uplne novy cize loziska a sviecka by mala byt v poriadku... objem je 3ccm, palivo sice pisu 20-25% nitro, ja mam 16%... skor ma ale zaujima preco to pluje cez vyfuk palivo.. Motor novy, prisiel komplet poskladany okrem pull startu, zotrvaku, odstredivej spojky, ozubeneho kolecka + karburatoru - tieto veci su z povodneho motora... podla mna je to karburatorom kedze je z druhej ruky neviem ci s nim bolo hybane, ja som s nim uz hybal podla nejakeho navodu z netu, ale bez zmeny... |
micro modelár Príspevkov: 6 Moje modely Poslať správu |
sviecka zabudol som prisla s motorom bola tam r5 sa mi zda(ak som dobre videl).. podla navodu je to sviecka na teple obdobie ale auto bolo startovane doma cize asi pri 24°C.. |
mAto424 modelár Príspevkov: 3234 Moje modely Poslať správu |
ked ti pluje palivo z vyfuku,tak je zmes moc bohata a motor sa dusi. Karburator by nemal vadit ze je z povodneho motoru (samozrejme ak povodny motor mal rovnaky objem). Bud to mas zle naladene a preto to po odpojeni zhavenia zhasne,to je teda aj ta pricina prskania paliva z vyfuku....ale ja by som tam tak ci onak dal teplejsiu sviecku - nejaku 3ku alebo 4ku |
micro modelár Príspevkov: 6 Moje modely Poslať správu |
Oka tak inak vie to niekto naladit?Ba okolie pridem... Diki |
rastwo modelár Príspevkov: 924 Moje modely Poslať správu |
pritiahni srobu zmesi paliva |
001Pato modelár Príspevkov: 388 Moje modely Poslať správu |
Presne ako píšu hore, máš ihlu paliva moc povolenu, dáš zhavítko a naštartuješ na pol plina zahreješ motor ( dôležitá vec) pridáš na plné a ihlu paliva pritiahneš, ked sa ti podvihnu otáčky odpojíš zhavítko, motor by vo vysokých otáčkach nemal zhasnuť , a potom len zase pritahuješ ihlu až dovtedy kým neprídeš ku maximálnym otáčkam, potom začneš uberať motor a ihlov pri saní nastavuješ volnobeh. palivo má tendenciu mazať ale aj chladiť pokial máš zlu sviečku resp. zlá nemusi byť ale môže byť nevhodná pre tvoj motor kedže palivo ochladí wolfrámový knôť ktorý je vo sviečke na základe toho ti motor neodpáli. pokial zdochne pri malích otáčkach palivo zahltilo motor čim ochladilo aj sviečku, v lietadlách sa používa pri ubratí plinu el. prižavovanie no či aj v autách to neviem možno tý čo jazdia závodne, pri uberaní paliva daj pozor aby sa ti motor nezahrial na viac ako 275°F - 135°C, pracovná teplota motora by mala byť okolo 210°F - 99°C až 270°F -135°C inak ti zatiahne piestik a motor zdochne. môže spraviť ryhu |
mAto424 modelár Príspevkov: 3234 Moje modely Poslať správu |
Tu teplotu si dufam myslel vo ,,farenhajtoch,, a nie stupnov celzia. Lebo potom mu ten piestik pritiahne ozaj velmi skoro |
001Pato modelár Príspevkov: 388 Moje modely Poslať správu |
Správa zaslaná: 9. 1. 2012 o 10:38
| odkaz na príspevok
mAto424 dik za upozornenie , až teras som si všimol že teploty ktoré mám v mojom manuáli od savage sú vo °F :-d chyba opravená |