Výrobca: | HPI | Rozpätie: | 0 mm | Hmotnosť: | 15500 g |
Kategória: | Autá - spalovacie | Dĺžka: | 900 mm | Materiál: | |
Motor: | Vodou chladený RCMK 57ccm, hlavy Zenoah G290 PUM 2x29.5ccm ported |
ID Modelu: AM5145 | Zobrazenia: 71912 | Pridané: 28. 12. 2014 o 17:09 | Autor: mAto424
Autor | Správa |
DAVE1979 modelár Príspevkov: 129 Moje modely Poslať správu |
Škoda tých drahých výfukov.mohol si ich radšej predať a kúpiť iné.Takto si splachol 400 eur do kanála.Ty musíš veľmi stým ponáhlať este sa vrati kosa.maš čas |
mAto424 modelár Príspevkov: 3234 Moje modely Poslať správu |
A kto by to kupil podla teba? A nove by som dal ake? To je jedna velka dilema, nic sa im nerobi, len budu kratsie a bez vlozky, to je vsetko |
DAVE1979 modelár Príspevkov: 129 Moje modely Poslať správu |
Tak na Slovensku by ich nikto nekupil určite Toto je presne pre tvoj motor http://www.davesmotors.com/Bartolone-Racing-Twin-Pipes-.html . Tak to si tam mozes dat rovno plechovky od piva A kolko váži tá tvoja baja stymi vyfukmi pokial neboli odrezané.A čo špekuluješ? Potrebuješ viac rýchlosti či vačší odpich.Ved to musi isť ako delo.A aký tam máš prevod? A len jeden? Nekukal som video dlho ci to mas viac rychlostny prevod alebo nie |
mAto424 modelár Príspevkov: 3234 Moje modely Poslať správu |
Ved prave preto som ich takto urezal a uvidim, co to spravi. Nema to ine vyuzitie, pokial ich chcem nejake zmenit, takze jedine upravit, ked predat to je nerealne. Tieto su tiez origo na twin motor, len su tlmene a take som nechcel, prisli ine, ako boli na foto, ale neriesil som to. Prevod je jeden, viacrychlostna prevodovka na to vhodna nie je, tie GTB crepy to roztrha, to je dobre na origo motor, alebo jednovalec. Je tam prevod 55/22 teda uz dost rychly. Ide ako delo, ale clovek vzdy chce viac, to uz tak byva A vyfuky uberiem takto z 1kg na 600g co je dost rozdiel Hmotnost smerom dole tomu urcite pomoze, ked som to skladal tak som tam nadrbal co prislo, teraz sa s tym bavkam a robim to uz dômyselnejsie. Aj lipolku som tam vozil 5000ku 3s, ale naco, ked staci aj 1000ka napriklad |
DAVE1979 modelár Príspevkov: 129 Moje modely Poslať správu |
mozno to pojde lepšie bez vložiek vo vyfuku aspon pojdu lahšie von tie plyny ale to si budes musiet dat sluchatka na uši ale zas može to maž zaujimavy zvuk tak čo ma gtb kvalitne,jejich veci len dobre vyzeraju najlepie su od BLACKBONE prevody . daj si prevod 1:1 https://www.rcmax.co.uk/product-page/blackbone-baja-37-37-speed-run-gears . No ved ked ju mas len na rýchlost pre teba je asi vaha doležita.Moja je tažka jak krava na maly jednovalec a bude este tažšia ja zas riešim to aby vydržala hlavne čo mam tahovy alu štarter fid a alu obal prevodovky su tam najtažšie po motore )) |
mAto424 modelár Príspevkov: 3234 Moje modely Poslať správu |
No boha, 1:1 to uz hej. Ale to treba od RCMaxu aj motor potom 100ku alebo roztlacit a potom jazdit na okruhu dokolecka Vsetky tieto vymysli s ALU vecami a hlavne bezuzitkove prkotiny len pridavaju na vahe. Alu viecko nadrze, ale starter, alu filter, ramena, hluposti, to je len na oko |
abe1 modelár Príspevkov: 258 Moje modely Poslať správu |
|
mAto424 modelár Príspevkov: 3234 Moje modely Poslať správu |
Ty si majster svetla, tu je to este OK, iked je to stale okolo 25% viac nez plast Ja sytic ani nemam, teda len na jednom karbeku, takze vyklbene rameno musi byt, ked tie kyble nadrmam |
abe1 modelár Príspevkov: 258 Moje modely Poslať správu |
|
mAto424 modelár Príspevkov: 3234 Moje modely Poslať správu |
Tak ale abe nerobi ksunty kadejake, to ked, tak to je uz kvalitka |
DAVE1979 modelár Príspevkov: 129 Moje modely Poslať správu |
tak ja tam mam ten alu štarter nie preto že je alu ale že sa to lahko startuje a nemusis ho ani čistiť.Origo štarter je pre mňa nepoužitelna jednorazova kketina.Ramena su taktiež neni hluposti.kto preteka tak ked nechce stale menit tie kaučukove tak to je dobra vec.Ja mam 3 roky baju a este su tie kavčukove ako nove a nikdy som nezlomil.Ale ludia čo zavodia 1/5 tam su ine karamboly.A taktiež vyzera to super.A dam si to aj ja zachvilu mna naviac nejake gramy nezaujimaju.Zaleží kto má baju na čo ako ju využiva.Niekomu stoji na poličke.Iný chce zlomit svoj rýchlostný rekord ( to sa tyka teba ) Tak jasne ty si nemusis davat alu nič len pohon.inač sa čudujem že ti ten plastovy obal prevodovky este nerozletel pri takom vykone ))) |
mAto424 modelár Príspevkov: 3234 Moje modely Poslať správu |
Tak na tie origo startre sa da dat navlek, aby to nebralo sajrajt dovnutra. Na Losine to tak mam. Tu na baji je uzavrety, je to predsa lodny motor, nie je tam ventilator na tom. Tu ti to ubera prietok vzduchu (na tomto ALU) tak neviem aky to ma efekt. Ten origo je dost otvoreny. Neviem ako tieto large scale mierky, ale na mensich na zavodoch nikto nema alu diely, nemyslim si ze na bajach maju - plast pruzi a zlomis ho v extremoch. Alu diel neprepruzi, ohne sa a mozes ho vyhodit potom rovno. Takze o odolnosti nie je moz co hovorit. Daj alu ramena a ked s tym tresknes, tak ti ufajci cely diferak alebo drziaky ramien. A ked to takto zacnes hlinikom latat, tak skoncil pri celohlinikovom, tazkom a akurat na oko peknom aute. To je moj nazor Inak ja trui baju nemam na rychlostne rekordy, len mam rad ked to ma silu a kope to hned odspodu. Prevod 55/17 je tam ako malina, to stavia na zadne pri stvrt plyne a auto potom posobi smiesne, ked huci a nejde tomu primerane rychlo. Preto som dal tazsi prevod a trošku chcem tomu pomoct hmotnostou a mozno to bude na urovni toho 55/17 prevodu, akurat pojde o dost rychlejsie Ten obal plastovy je si myslim OK, ako alu moze pomoct ale tak tlaky tam idu do lozisk a myslim ze to nie je taka extremna zataz, skor prevody dostanu zabrat, ale su vsetky kalene, tak nech tahaju |
DAVE1979 modelár Príspevkov: 129 Moje modely Poslať správu |
Sak jasne chladi to horsie ako obycajny dost vetrany starter.Ale moj motor ked bol novy mal taku kompresiu ze sa len lanká trhali.A ja som na voziku v sede som to nenatocil ani frajerka to nenatahla.s tymto to ide ako malina.Ani šklbat stym netreba.Tak alu starter bud turtle racing alebo tento fid si dava hodne ludí na large scale a neriesia ze to je uzavrete tak asi to moc nevadi že su tam len male otvory ale zas nedostane sa tam bordel aj zo spodu motora mam saz ochranny návlek.tak neni hlinik ako hlinik.Tie FLN si dava tiez hodne ludí a este som nevidel zlomene len tie rovan a king motor ale ktovie.ja uz sa snazim jazdit len na trave a nejazdim po kamenoch ani nezavodim.Tak ked niekto stym jazdi jak prasa tak zlomit sa da vsetko.Na prevode 17/57 ja naviem tiež čumak baje udrzat na zemi ked su dobre gumy.Tak 19/55 sa uz tak moc nedviha a rychlosť je akurat tazsi prevod som este neskusil.Asi ten alu obal praska skor v terene s narazov potom.ked to vyzdrzi namahu s motora tak ok potom.mne to prasko v terene po skokoch ale dal som alu ajtak.plastove sa tazsie zhanaju tie origo hpi )) |
mAto424 modelár Príspevkov: 3234 Moje modely Poslať správu |
Prekombinoval som nadrzky - na chladiaci okruh bude 190ml nadrz a palivova bude mat len 180ml, teda tankovat bude treba dost casto, ale to mi neprekaza, nejazdim s tym zavody, takze pobrkat a dotankovat Teplomer je tiez pekne osadeny do krabicky a cidlo teplomera nebude merat teplotu vody, ale bude natlacene medzi rebrami hlav v strede motora, teda malo by to byt relevantnejsie - uvidim. |
DAVE1979 modelár Príspevkov: 129 Moje modely Poslať správu |
Pekne.A tie predné brzdy stále fungujú vpohode? Ja poškulujem po tých lacných lankových od KM alebo areaRc lebo niečo podobné.Lebo na futbalovom ihrisku musim púšťať plyn už od polky ihriska aby som ubrzdil.Ale hento gtb som mal raz a išlo to dole.šuchali kotúče a brzilo brzdilo ju to furt.a ked som dal podložly pod strmene tak to nebrzdilo vobec a furt sa mi dostaval vzduch do hadíc.sa čudujem že vamto obom funguje furt )) |