Výrobca: | HPI | Rozpätie: | 0 mm | Hmotnosť: | 15500 g |
Kategória: | Autá - spalovacie | Dĺžka: | 900 mm | Materiál: | |
Motor: | Vodou chladený RCMK 57ccm, hlavy Zenoah G290 PUM 2x29.5ccm ported |
ID Modelu: AM5145 | Zobrazenia: 72120 | Pridané: 28. 12. 2014 o 17:09 | Autor: mAto424
Autor | Správa |
mAto424 modelár Príspevkov: 3234 Moje modely Poslať správu |
Voľnobeh: odkaz na Youtube Rýchly prejazd: odkaz na Youtube Jazdenie úplne parádne, dosť som to ešte dolaďoval, a ešte aj budem musieť, nech je to tip top Teplota mi nikdy nepresiahla 80 stupňov, takže paráda. Ťahá to ako šialené, na rozbehu musím byť veľmi trpezlivý, inak začne utekať zadok |
vychodnar modelár Príspevkov: 1864 Moje modely Poslať správu |
no tak to už hej.... |
abe1 modelár Príspevkov: 258 Moje modely Poslať správu |
tak toto je uz ina krasa viem si predstavit ako musis byt trpezlivy ja mam len jeden valec a ked viac pridam tak kolesa hrabu a idem ako na lade a pneu sa menia na sliky takze ja davam ano postupujes |
DAVE1979 modelár Príspevkov: 129 Moje modely Poslať správu |
ja som na štarter navliekol ponožku a funguje to bezchybne |
mAto424 modelár Príspevkov: 3234 Moje modely Poslať správu |
na štartér, ako na krytku, myslíš? Ja mám ten origo návlek na suchý zips, vyzerá to aspoň normálne a samozrejme aj priedušnosť je lepšia. Už nech príde jar a ako by abe1 povedal, vyvetrám tie dva kýble, konečne |
Josooo modelár Príspevkov: 846 Moje modely Poslať správu |
Čakame ta v Nemšovej na RCDCA trati, že nam trochu pred sezonou pooreš |
abe1 modelár Príspevkov: 258 Moje modely Poslať správu |
ale netreba isiel som okolo mate to pekne utlapkane |
mAto424 modelár Príspevkov: 3234 Moje modely Poslať správu |
som si len teraz vsimol, ze tu pisete Skoda to zaspinit, to je onroad už len radšej |
mAto424 modelár Príspevkov: 3234 Moje modely Poslať správu |
Progres v mojej, prachom a na policke zapadnutej, masinke Baju idem trosku zgeneralkovat, iked ma sice asi len 5 motohodin, idem sa s nou vyhrat, uhladit kabelaz, prerobit okruh chladenia (inak vyviest hadice, nech to je krajsie, praktickejsie), odlahcit kde sa da a taketo prkotinky porobit. Supnem ju na vahu, nech vieme hmotnost pred a po. Taktiez co sa da nahradim inymi komponentami, lahsimi, pripadne ich uplne odstranim a zvazujem tiez vyhodenie origo nadrze, je to 750ml a to na hmotnosti tiez spravi. Kludne stacia 2dl a radsej castejsie dotankujem. To je hned pol kila dole A taketo prkotinky, nech to aj s dlhym prevodom dviha na zadne a mozem dat este dlhsi a pojde to ako stihacka Vyfuky su tiez velke a tazke, takze ich skratim / zvediem to do jedneho tlmica, alebo necham hole rury a ku tomu si aj spunty do usi potom zaobstaram |
abe1 modelár Príspevkov: 258 Moje modely Poslať správu |
no hmotnosť ma zaujíma veru je to moletka na pohľad nádrž netankuj plnú a hneď máš dole hmotnosť tie výfuky kde ideš odfakliť? |
mAto424 modelár Príspevkov: 3234 Moje modely Poslať správu |
Tak nádrž jasné že stačí dať do polovice, o to by ale nešlo, chcem dať menšiu a ku nej strčiť aj tú nádržku na chladiacu kvapalinu, nech to tam je pekne skryté Výfuky ešte nevie, musím to premyslieť, to sa s ABEm poradím, že by mi to aj zavaril hádam nejako potom |
abe1 modelár Príspevkov: 258 Moje modely Poslať správu |
a karoséria nebude? |
mAto424 modelár Príspevkov: 3234 Moje modely Poslať správu |
Kraken ostava, ci ako myslis? Normalne lexanka nejaka? No, Baja bola na vahe - 15,5kg komplet, bez naplni a bez 5000ky lipolky, ktorá napájala elektroniku. Teda cca 15,9kg bez 750ml nádrže a cca 300ml chladiacej kvapaliny, tzn. nejakých 17kg to malo v komplet osadení pri jazde. Vyfuky z toho majú 1kg a zadny naraznik, ktorý ide cely prec ma 0,5kg. Idem rozoberať ďalej a čo netreba, pôjde preč |
abe1 modelár Príspevkov: 258 Moje modely Poslať správu |
to je v pohode váha ked som mal Himoto Raptor 5XB tak natankované to malo 13,5kg Baja 5Bss už neviem presne ale nemal ani 10kg to v základe momentálne tam ma vylepšenia tak to bude viac musím aj ja odvážiť |
mAto424 modelár Príspevkov: 3234 Moje modely Poslať správu |
odváž odváž, nech vieme na čom som a kam sa potrebujem dostať |