autor | správa | |
kralcikandrej modelár Príspevkov: 403 Moje modely Poslať správu |
||
simonic80 modelár Príspevkov: 610 Moje modely Poslať správu |
kup si Fun cub..lieta skvele a vela odpusti...Ta belanka je tusim konstrukcna takze jedna chyba a dolietal si batmane |
|
kralcikandrej modelár Príspevkov: 403 Moje modely Poslať správu |
je konštrukčna ale lieta tak že to musi uriadiť aj škvolkar pokial uz pred tym lietal teda ak je dobre zriadena a zalietana tož druha vec |
|
simonic80 modelár Príspevkov: 610 Moje modely Poslať správu |
Ja netvrdim ze to neulietas,ale ved ked po nej tuzis tak si ju kup a potom nam das zapravdu |
|
kralcikandrej modelár Príspevkov: 403 Moje modely Poslať správu |
ja po nej netuzim ja snou lietam ale reagujem na johny 2501 |
|
juraj.jurej modelár Príspevkov: 172 Moje modely Poslať správu |
Ten to Beaver lieta krásne a pomaly, keď chceš žiadne letisko nepotrebuješ je osadení značkovou elektronikou. Funcub má iba veľké kolesá inak podvozok o ničom. Pozri si video: http://www.youtube.com/watch?v=oRRnYU4YsrQ Celkovo je model detailne prepracovanejší (maketovejší) kolesá ľahko zväčšíš, je väčší má povrchovú úpravu (nafarbený a nie nálepky), pozičné osvetlenie. Je to model PNP kúpiš iba baterku a lietaš. Funcub je tiež dobrá voľba (ale lacnejšie určite nevíde) Ťažký určite nieje bežné tréneri tejto veľkosti majú 2,5 kg a nakoniec je to svetoznáma firma ROBBE. Voľba je na tebe za mňa Robbe Beaver. Ten Piper z Číny kúpiš aj u nás od Pelikána, ale kvalita asi nič moc. |
|
wolfmann modelár Príspevkov: 6 Moje modely Poslať správu |
Zaujmave. Prave zvazujem nakup druheho lietadla. Nakolko prve som uspesne pochoval Ma niekto skusenosti priamo s Beaverom ? Pripadne lietal niekto s Beaverom a Funcubom ? Ci je nejaka realna skusenost od jedneho pilota s oboma strojmi. Dakujem |
|
jackboy modelár Príspevkov: 109 Moje modely Poslať správu |
||
maros141 modelár Príspevkov: 24 Moje modely Poslať správu |
Ahojte, co hovorite na tento stroj? Rozmyslam, ze by som ho kupil. http://www.rcsvet.sk/product/sk/SEA-BEAVER-EPP-1520-mm-s-plavakmi-ARF |
|
Jano Prsanec modelár Príspevkov: 463 Moje modely Poslať správu |
Parádny model za slušnú cenu. Keby som tak rád nestaval, tak do neho idem okamžite. Beaver lieta skvele, dúfam,že aj môj bude |
|
ludicek modelár Príspevkov: 590 Moje modely Poslať správu |
No hej. Ale je otázkou či nevraziť 200-250e do poriadne premotorovaného Funcubu, ktorý poskytne oveľa viac ako polomaketa za cenu setovky. Ja som tak urobil a je to paráda. Na vzhľade až tak nezáleží, aj tak sa prevážaním, rozkladaním a pristávaním odrie ... ale to platí aj pre pekne vymaľovanú polomaketu. |
|
redix modelár Príspevkov: 1947 Moje modely Poslať správu |
chlapi, moze mi uz niekto vysvetlit co znamena ten pojem " premotorovane " ? vsade sa s tymto pojmom stretavam, ale neviem ho pochopit. ked je niecoho privela tak to neni predsa dobre, ci ? ked sa prejes, boli ta brucho a chce sa ti spat, to asi nie je ziadany vysledok konzumacie jedla. ked prefukas gumy na aute, moze prasknut , odidu ti skor tlmice a este budes vytraseny. ked preberies vecer v krcme, tiez to nema moc kladne dosledky. taky ma pre mna vyznam predpona PRE , alebo toto premotorovanie znamena nieco ine ? je to naopak nieco super ? |
|
jetylo modelár Príspevkov: 1068 Moje modely Poslať správu |
Redix, to mas predsa jednoduche. On ten vykon naviac, nie je na skodu(teda pokial je to v rozumnej miere) ale pre normane lietanie(teda take lietanie na ake je model koncipovany) to tam nepotrebujes. Moze sa to vsak prejavit aj negativne. Napr na mojej katane na byt 30ccm motor, ale je tam 50ccm(tak som to uz kupil. Je to premotorovane. Lietam s tym na 1/3 plynu. ALE dan za to je asi 500-600 gramov navyse na vahe, takze ked stiahnem plyn, model neplachti(pri pri nechcenom skapani motoru), ale pada dole ako suter. Navyse sa moze negativne prejavovat, reakcny moment od vrtule pri roznych otackach. Premotorovanie ti moze vo vysledku skor rozobrat model, kedze konstrukcne je loze(popripade motorova prepazka) slabsie dimezovane a krutiace momenty od silneho motora mozu sposobit postupnu unavu materialu az po uplnu destrukciu. |
|
redix modelár Príspevkov: 1947 Moje modely Poslať správu |
dik Jetylo, tak som to chapal aj ja, ze to ma negativa, nie vyhody, ako popisujes, preto nechapem ze je to nieco, co sa ludia (niektori) snazia vedome a naschval dosiahnut a este sa tym aj chvalia ako maju super premotorovane lietadlo aj ked moja osobna predstava dobre premotorovaneho lietadla je taka, ze ked pridas plyn tak trup a kridla ostavaju a motor ide sam vpred, alebo prud vzduchu odtrhava smerovku a vyskovku |
|
jetylo modelár Príspevkov: 1068 Moje modely Poslať správu |
Ista miera premotorovania moze mat pozitivne vysledky. Napr. pri lietani na trave moze byt problem so vzletom. Trava paradne brzdi a pokial nemas dostatok vykonu, moze sa ti stat, ze budes mat zbytocne dlhu startovaciu drahu a riskujes, ze model nebude mat dostatocnu rychlost pre riadny vzlet. Tam je vysoke ryziko havarie a spadnutie po kridle. Ista miera premotorovania moze prepozicat modelu dalsie letove vlastnosti, ktore by inak nemal. Napr pokial pouzivas model ako vlecnu, tiez potrebujes vyssi vykon aby si mal dost pre oba modely. Uplne by som to nezatracoval. Ale nic sa nema prehanat. |