Výrobca: | neznámy | Rozpätie: | 1040 mm | Hmotnosť: | 473 g |
Kategória: | Lietadla - elektrické | Dĺžka: | 720 mm | Materiál: | balza, preglejka, papier |
Motor: | E max 2805 |
ID Modelu: AM8251 | Zobrazenia: 13259 | Pridané: 5. 8. 2017 o 07:08 | Autor: Fasciman
Autor | Správa | |
Fasciman modelár Príspevkov: 914 Moje modely Poslať správu |
||
Fasciman modelár Príspevkov: 914 Moje modely Poslať správu |
||
Majko2002 modelár Príspevkov: 1003 Moje modely Poslať správu |
Wau. Ďalsi pokrok na stabe. Super. len tak dalej . Ja idem pridat fotky mojho Vosáaka |
|
Fasciman modelár Príspevkov: 914 Moje modely Poslať správu |
Teším sa na fotky, rád si ich potom pozriem keď si ich pridáš k modelu. |
|
lucik modelár Príspevkov: 452 Moje modely Poslať správu |
Pali ako ho budeš potahovat papierom?Ten cumak si dobre vymyslel ,tadiaľ plánuješ aj vkladať baterky že? |
|
Fasciman modelár Príspevkov: 914 Moje modely Poslať správu |
Peter, mám doma ešte zásoby farebného modelspanu (červený, žltý) ale aj nezafarbenej bielej Mikelanty. Pôvodný zámer bol, že to potiahnem modelspanom. Ale Vlies je predsa len oveľa pevnejší, takže tam prilakujem nafarbený Vlies. Beztak konečne po dlhšej dobe to bude v mojej dielni "dobre voňať" po nitrolakoch. Modelspanom potiahnem jedine ten kryt po vybrúsení, nech tam už môžem prilepiť aj to zapínanie krytu (Vlies ešte nemám zafarbený). Áno, budú sa tadiaľ vkladať batérie. Pôvodne bol čumák cca o 2,5 cm kratší a baterka sa vkladala pri demontovanom krídle, bola pripevnená na suchý zips a zasúvala sa čo najviac dopredu. Toto ale nebolo dobré riešenie - pri každom lete bolo potrebné demontovať krídlo. Nové riešenie je výmena baterky cez jednoduchý odnímateľný kryt vpredu, bez nutnosti neustáleho demontovania krídla na letovej ploche. Trup bolo potrebné predĺžiť smerom dopredu a baterku je tiež potreba vkladať čo najviac dopredu k motorovej prepážke, lebo tam bude nový pohon - oveľa ľahší. Treba zachovať také rozmiestnenie hmoty, aby sme dostali už konštrukciou ťažisko do správneho bodu (nechcem aby model nosil "mŕtvu" váhu olova z dovažovania). Starý motor bola jednosmerná plechovka MIG 400, nový motor bude už "brushless" outrunner pripevnený na prepážku zvonka Emax CF 2805. Ten je ale od pôvodného jednosmerného (komutátorového) motoru ľahší až o 70 gramov !!! Preto všetka hmota - dopredu !!! |
|
Majko2002 modelár Príspevkov: 1003 Moje modely Poslať správu |
Wau super. Potom keby som mal nejakú haváriu s Vosakom alebo mojim elektrovetronom opravil by si mi ho prosím? Ďakujem |
|
Fasciman modelár Príspevkov: 914 Moje modely Poslať správu |
Pôvodný motor, čo tam ten chlapec mal. Ťažký ! Teda Speed 400 (nie MIG 400 ako som písal, pomýlil som sa)
Majko, ja som jednak moc ďaleko (Banská Bystrica), jednak opravy druhým nerobím (toto je výnimka u tunajšieho chlapca, čo sa začal o modely zaujímať a ktorého som na svojom modeli Bellanca aj naučil predtým lietať), sám mám veľa rozostavaných vlastných projektov ktoré nestíham. Ak niečo rozbiješ, musíš sa naučiť opravovať to sám, možno pod dohľadom niekoho skúseného z Tvojho blízkeho okolia. Takže to nie je možné, prepáč. |
|
Majko2002 modelár Príspevkov: 1003 Moje modely Poslať správu |
Ok nevadi Co si spravil nové? |
|
lucik modelár Príspevkov: 452 Moje modely Poslať správu |
Taký nejaký otvor na vkladanie baterky som chcel spraviť aj ja na tej malej Cessne len sa mi do toho Volako nechcelo.Mozno potom keď budem vedieť kde bude baterka. |
|
Majko2002 modelár Príspevkov: 1003 Moje modely Poslať správu |
JE už niečo nové? |
|
Fasciman modelár Príspevkov: 914 Moje modely Poslať správu |
Vydrž, ešte nie. Nesedím každý deň len pri tomto. |
|
bogo modelár Príspevkov: 963 Moje modely Poslať správu |
Velmi pekna praca |
|
Fasciman modelár Príspevkov: 914 Moje modely Poslať správu |
||
Majko2002 modelár Príspevkov: 1003 Moje modely Poslať správu |
Super si to spravil. Pozri co som ja len spravil na mojom Vosakovi zatiaľ. Iba veľmi malo |