Autor | Správa | |
PIOUDY modelár Príspevkov: 931 Moje modely Poslať správu |
mal by som jeden dotaz,ked sa pokúšam niekde skákať tak sa mi Himo preklápa bud moc dopredu,alebo moc do zadu a potom to robí nepekné kotrmelce a tím karoskám sa to zjavne moc nepáči netreba to nejako vyvážiť,alebo je to celkovo v kvalite modelu?lebo si začínam postupne uvedomovať ako písal eMDee,že ten hlinník na tom modely,to asi moc dobrotu nerobí a tým pádom to má viac katabolický účinok,je to akési neforemné,tvrdé |
|
eMDee modelár Príspevkov: 1332 Moje modely Poslať správu |
keby ti slo vzdy na jednu stranu tak je to problem vyvazenia, ked je to na striedacku, tak to zavisi od tvojej prace s plynom a brzdou, tj ak ides na skok a drzis cely cas plyn, ked sa ocitnes vo vzduchu auto pojde predkom nahor, ak plyn pred odlepenim sa od zeme pustis (alebo este aj pribrzdis), auto pojde viacej nosom dole. Takze potom vo vzduchu to musis skorigovat zase brzdou/plynom aby si to vyrovnal |
|
monster modelár Príspevkov: 218 Moje modely Poslať správu |
|
|
eMDee modelár Príspevkov: 1332 Moje modely Poslať správu |
|
|
vychodnar modelár Príspevkov: 1864 Moje modely Poslať správu |
ked som vo vzduchu tak pridam plyn a auto sa vyrovna a dopadne na vsetky 4 kolesa ako macka..ale je to o cite v prste to áno.. |
|
eMDee modelár Príspevkov: 1332 Moje modely Poslať správu |
jednoducho v skratke, plynom das nos hore, brzdou das nos dole, nosom nadol letis kratsie (rychlejsi sposob), nosom nahor letis zase dalej. zatocis dolava, nadvihnes lavu stranu, doprava zatocis, tak prava strana auta ide nahor. Ked zvladnes oba sposoby vyrovnavania auta, tak ich mozes zacat kombinovat a vyvadzat psie kusy. |
|
PIOUDY modelár Príspevkov: 931 Moje modely Poslať správu |
Dakujem za pomoc |