Výrobca: | PELIKAN | Rozpätie: | 2100 mm | Hmotnosť: | 1200 g |
Kategória: | Lietadla - vetrone | Dĺžka: | 1230 mm | Materiál: | EPP |
Motor: | C2835 - 1000KV |
ID Modelu: AM2046 | Zobrazenia: 14015 | Pridané: 22. 9. 2012 o 19:11 | Autor: uvedomsa
Autor | Správa | |||
sumec modelár ![]() Príspevkov: 54 Moje modely Poslať správu |
Neváhaj lieta kráásne. Nepodceňuj ťažisko, a pozor na minimálku. |
|||
Lukacs-Koloman modelár ![]() Príspevkov: 187 Moje modely Poslať správu |
Ak môžem poradiť, tak pri štartoch: pozor na výškovku, treba trochu potláčať, inak ide do sviečky a taktiež pri zatáčkach s vypnutým motorom, najmä pri nízkych preletoch, dávať pozor, aby ho vietor nevykrútil, inak pôjde vývrtkov k zemi, bude sa správať, ako keby stratil signál! |
|||
celadnik modelár ![]() Príspevkov: 1166 Moje modely Poslať správu |
Ahojte. Viete mi pls. povedať, aký regulátor je k tomuto modelu v sete? |
|||
uvedomsa modelár ![]() Príspevkov: 99 Moje modely Poslať správu |
Reg. je tuším 35A.Ale ruku do ohňa nedám.Pozrieť sa to nedá lebo je bez potlače.Ale mam tam 6x servo a ťahá. |
|||
cipmunk modelár ![]() Príspevkov: 249 Moje modely Poslať správu |
Ten batery box ma inšpiroval, lebo tiež budem mať aku 2200 |
|||
bajza modelár ![]() Príspevkov: 14 Moje modely Poslať správu |
ja používam 2800 mAh 3S Gens ace, umiestnená v trupe - ako sa spájajú krídla prb. a ťažisko mi sedí absolútne presne. |
|||
cipmunk modelár ![]() Príspevkov: 249 Moje modely Poslať správu |
ďakujem vyskúšam. Ako máš tu batériu pripevnenú o trup? Alebo iba volne položenú? V návode o tom vôbec nič nepíšu. |
|||
bajza modelár ![]() Príspevkov: 14 Moje modely Poslať správu |
suchý zips. Vo vnútri trupu nalepený suchý zips, na baterke protikus. Pri tej 2800 mAh netreba veľké úpravy. Stačí len pár mm posúvať baterku a zistiť, kde to sedí presne. |
|||
cipmunk modelár ![]() Príspevkov: 249 Moje modely Poslať správu |
Ďakujem. ![]() |
|||
VladimirCingel modelár ![]() Príspevkov: 9 Moje modely Poslať správu |
Mam tiez tento model. Zial len 1800ku baterku dnu (zatial), ale tiez v strede a taha ho trochu na chost takze podla mna nejaka taka 2500ka ked sa tam hodi (nech mam cim krmit telemetriu ![]() ![]() ![]() ale vazne vyborny stroj. Mozno by sa s tym dalo aj nejake FPV vyspekulovat. Neviem kolko to odnesie. ![]() |
|||
peterrc modelár ![]() Príspevkov: 1037 Moje modely Poslať správu |
ja s ním tiež lietavam vo vetre, a úplne v pohode. Naposledy som si myslel, že proti vetru ani nepôjde, jak fúkalo a lietala si akoby nič. A žiadne také, že by si šla kam sama chcela a pod. A zatáčky, vzhľadom na rozpätie sú podľa mňa úplne v pohode. Treba do zatáčky používať krídelka aj so smerovkou, nie len krídelka. Potom zatáča lepšie. Na samotnú smerovku reaguje pomerne slabo. Krídelka odporúčam aspoň 40-50% výchylky. Ja to mám nejak tak a lieta mi pekne a a aj dobre reaguje. Na pristávanie klapky určite odporúčam, lepšie je s nimi dosadhnúť, pekne spomalia model a sadne tam kam chcem ja (alebo takmer tam ![]() |
|||
lv modelár ![]() Príspevkov: 2802 Moje modely Poslať správu |
Na EPPčko? To myslíš vážne? |
|||
cipmunk modelár ![]() Príspevkov: 249 Moje modely Poslať správu |
No ja na mojej plánujem (môj bratm už nastavil na vysielači) Butterfly brzdenie - krídelká hore a klapky dolu ![]() |
|||
peterrc modelár ![]() Príspevkov: 1037 Moje modely Poslať správu |
Lietal som gamu bez klapiek, kolega lieta gamu bez klapiek. Ja som na mojej následne klapky sprevádzkoval. Takž to viem a môžem porovnať.......
Tiež mám nastavený aj butterfly, ale vo veľkej miere používam len samotné klapky, stačia. Pár krát som skúšal aj butterfly, ale to len zo začiatku, keď som sprevádzkoval aj klapky, som chcel vidieť význam, či to až tak skráti pristávanie. A aj skrátilo. Ale stačia aj samotné klapky (ak nieje takmer úplne bezvetrie, vtedy je dobrý aj butterfly : - ) ) |
|||
lv modelár ![]() Príspevkov: 2802 Moje modely Poslať správu |
EPPáky lietajú a pristávajú tak pomaly, že to podľa mňa nie je nutné. Ako by ste potom pristávali s kompozitami? Kompozit letí v bezvetrí s klapkami ako to EPP keď potlačíš pod 45°uhlom zo 100m. |