Autor | Správa |
StanleyP modelár Príspevkov: 304 Moje modely Poslať správu |
Spravil som následne aj formu na výškovku a keď už tak aj na trup skúsim nejakú formičku spraviť. A nakoniec asi celé káčko . Na krídla ešte neviem aký postup použijem. či len frézované jadro a vákuovanie alebo sa odhodlám do formičiek . |
PeePo modelár Príspevkov: 1037 Moje modely Poslať správu |
Inak chválim variantu, že máš výškovku dole. |
Bobo-BO modelár Príspevkov: 51 Moje modely Poslať správu |
Prečo je lepší variant s výškovkou dole??? |
StanleyP modelár Príspevkov: 304 Moje modely Poslať správu |
Má to aj nejaké aerodynamické výhody ale hlavne som chcel aby bola výchylka výškovky hore ťahaná servom a dole aby ju vracala pružinka. tak sa mi to viac páči |
PeePo modelár Príspevkov: 1037 Moje modely Poslať správu |
Teraz na súťaži v Holešove sme sa o tom rozprávali. Pokiaľ používaš 2-fázový štart tak sa stavalo keď už silno hádžeš že pružinka nestačila pritiahnuť výškovku v prvej fázy hodu keď robíš takzvanú kobru a káčko letelo rovno v nízkej výške a až po chvíle sa pritiahlo smerom hore. A tiež že pri niektorých profiloch a nastaveniach pri výhode je výškovka v úplave za krídlom a neni toľko efektívna ako keď sa dá nižšie. Tiež že stačila menšia výchylka výškovky dohora pri tej prvej fáze hodu ako keď ju mal hore, takže tam je aj menši odpor. Ale nemôžem povedať či je to na 100% lepšie ako výškovka hore. Ja osobne som to ešte tak nelietal a určite to závysí od typu káčka a pilota. ďalšie testovanie ukáže čo sa bude viac preferovať pri výrobe Ale mne to pripadalo dosť srandovné za letu, keď je zospodu výškovka, niekedy sa zdalo že ako keby bol trup zlomený |