Autor | Správa |
vidra1985 modelár Príspevkov: 784 Moje modely Poslať správu |
co k tomu povedat. plašť motora cez 136°C a dnu uz lietaju cinove gulicky |
eMDee modelár Príspevkov: 1332 Moje modely Poslať správu |
ak sa motoru nic ine ako odpajkovane kable nestalo, tak respekt. podobna teplota ten moj predosly hobbytech zabila. |
vidra1985 modelár Príspevkov: 784 Moje modely Poslať správu |
toto by sa na tppoveri nestalo. lebo v nom neni nic pajkovane a tie kable co z neho trcia je vlastne koniec vynutia a pajkuje sa to az daleko za motorom. inak to ako je to v tom motore od novoty napajkovane je smiesne a ubohe |
eMDee modelár Príspevkov: 1332 Moje modely Poslať správu |
made in china made in china. a ked to porovnas s tym LRP, je to rovnako zle? |
vidra1985 modelár Príspevkov: 784 Moje modely Poslať správu |
v com myslis zle ? |
eMDee modelár Príspevkov: 1332 Moje modely Poslať správu |
dnuka ci si videl a porovnal jak je to napajkovane |
vidra1985 modelár Príspevkov: 784 Moje modely Poslať správu |
|
eMDee modelár Príspevkov: 1332 Moje modely Poslať správu |
gratulujem |
vidra1985 modelár Príspevkov: 784 Moje modely Poslať správu |
inak to tovarenske pajkovanie ako ked vtaky z hovna lepia hniezdo, funguje ako poistka. kable odpadnu skor ako sa nieco stane s magnetom |
eMDee modelár Príspevkov: 1332 Moje modely Poslať správu |
takze orion to pajkuje poriadne, ked magnet uz v pecku a nic sa neodpajkuje |
AlbHert modelár Príspevkov: 25 Moje modely Poslať správu |
alebo to nebola cinova pajka, alebo to bolo viac ako 136°C. Cinova pajka sa pri tej teplote netavi. Rotor ale musel mat vyrazne menej, lebo neodym je pri 82°C mtrvy. Ja mam motor made in china (22€), a kable vedenia su vytiahnute bez prerusenia az po konektor pre ESC. Inak ten motor musel byt poddimenzovany, znacne pretazovany. Mne sa chvalobohu este nestalo, ze by bol teplejsi ako sa da udrzat v ruke. Kamos ma komplet LRP a zerave je to furt. Pritom jeho combo je 4x drahsie, a o cca 30% slabsie. |
vidra1985 modelár Príspevkov: 784 Moje modely Poslať správu |
Ten motor bol pretazovany ako hovado 136 °c mal plášť motora. Aká bola teplota dnu to netusim Ak je neodym pri 82 mŕtvy tak moje motory o tom zjavne nevedia ,lebo takmer pri každom jazdeni na ceste to ide cez 90°c a meriam to pre istotu dvoma teplomermy |
AlbHert modelár Príspevkov: 25 Moje modely Poslať správu |
ale rotor je oddeleny vzduchovou medzerou. Dotyka sa len v loziskach. Nie je priamo zatazeny prudom. Nemal by mat rovnaku teplotu ako nameras na statore/plasti |
vidra1985 modelár Príspevkov: 784 Moje modely Poslať správu |
To sú všetko veci ktoré sú mi jasné. Kontakty to odpajkovalo no po oprave motor ide bez problémov ďalej. |