Autor | Správa | ||
canndale modelár Príspevkov: 85 Moje modely Poslať správu |
si updatoval brushed kit, alebo je to takto original? |
||
nemethf modelár Príspevkov: 83 Moje modely Poslať správu |
povodne tam bol motor 540 a elektronika ktomu.elektrika nemal rad vodu |
||
Rupeeert modelár Príspevkov: 965 Moje modely Poslať správu |
Aj toto je 540 motor, 540 je veľkosť motora. canndale sa pýtal či tam bolo originál jednosmerné combo a ty si ho vymenil za striedavé alebo bolo striedavé combo hneď v aute. |
||
nemethf modelár Príspevkov: 83 Moje modely Poslať správu |
ano bol tam original himoto 540,taksom chcel pisat.ja som to vymenil za striedave combo. |
||
PIOUDY modelár Príspevkov: 931 Moje modely Poslať správu |
na akých bat. jazdíš?,ako si s tým motorom spoko?vraj to má 4370KV,netrhá ti to poloosi ? |
||
nemethf modelár Príspevkov: 83 Moje modely Poslať správu |
bateriu mam zatial len nimh 4200.ano je tam napisane ze 4370kv,netrha mi poloosi.rychlejsy motor ako povodny,ale vela skusenosti nemam v rc takze neviem povedat ake to ma bit.zatial som spokojny.chladenie elektrroniky je celkom dobre. |
||
nemethf modelár Príspevkov: 83 Moje modely Poslať správu |
chlapi mam jednu otazku?mam tam 4370kv motor a elektroniku 45A nie je to malo tych 45A?ked dam na to esc 120a,bude to lepsi?alebo staci 60A? |
||
Rupeeert modelár Príspevkov: 965 Moje modely Poslať správu |
Ten 4370KV motor je na himo docela dosť aj. Je super že sa ti nehreje motor, ale myslím že to je sposobené práve tým slabším regulátorom a nimh batériou. Nehreje sa ti ani ESC? aký používaš pastorok a spur? |
||
canndale modelár Príspevkov: 85 Moje modely Poslať správu |
Prehrieva sa, alebo s coho usudzujes ze by mohol byt poddimenzovany? skus poslat typ motora, udaj 4370kV je len informacia o otackach motora/Volt a na urcenie prudovej zataze nepostacuje. Ak si to kupoval ako kombo, je predpoklad ze to nejako rozumne sparovali a 45A by mohlo stacit. |
||
nemethf modelár Príspevkov: 83 Moje modely Poslať správu |
Motor a esc vobec nehreje.skoro by som povedal ze je trosku teply,esc ma ventilator.pastorok a spur teraz neviem pozriet,aleked auto bol povodnom stave tak mislim zeaj tie casti budu povodne.motor a esc som kupil ako kombo.videl som videa stakym motorom a tam su esc vissym amperom.prudovy zataz motora je asi 66A.teraz pisem z mobilu preto neviem pozret.budem kupit aj lipo baterky ktomu.start neni taky brutalny ako som to mislel,a ako som to videl na videach. |
||
canndale modelár Príspevkov: 85 Moje modely Poslať správu |
brutalnost startu je dana kombinaciou vykonu motora, sprevodovanim a pripadnym naprogramovanim ESC (ak ma taku moznost) a samozrejme aj baterkou. Myslim ze keby bol regulator poddimenzovany, tak by sa vyrazne prehrieval aj napriek chladeniu (subjektivny nazor). Ale ak zostava chladny az teply, tak nieje velmi co riesit s regulatorom samotnym. ..skor sa pohrat s nastavenim prevodov |
||
vychodnar modelár Príspevkov: 1864 Moje modely Poslať správu |
treba dokupit lipolky, s nimh baterkou je to na nic .....
hehehe, mne lamalo poloosi az na 4S v tomto himote, myslim ze na 2S nebude a na NIMH uz vobec nie |
||
nemethf modelár Príspevkov: 83 Moje modely Poslať správu |
Len som mislel ze motor moze dostat viacej amperov a tak ide to lepsie.bateriu bidem potrebovat lebo mam len jeden. |
||
bado modelár Príspevkov: 1333 Moje modely Poslať správu |
Jedina vyhoda Nimh je ze nic nezlomis pocas jazdenia |
||
canndale modelár Príspevkov: 85 Moje modely Poslať správu |
Jaj, automaticky som uvazoval ze tam mas LiPO... ..ak jazdis NiMH, tak prve riesit baterku - LiPO 2S, aspon 4400mAh 20C a samozrejme poriadnu nabijacku ku tomu to bude zasadnejsi rozdiel Ale poloosi mi to na strade nelamalo .. chlapi .. davat 4S baterku do Himoto mi pride politicky nekorektne, sak to musi kasnu krutit, nieto este poloosi lamat |