Autor | Správa |
eMDee modelár Príspevkov: 1332 Moje modely Poslať správu |
|
vidra1985 modelár Príspevkov: 784 Moje modely Poslať správu |
parada. zvedavy som ako sa ti budu pozdavat v porovnani s nvisionom |
Rupeeert modelár Príspevkov: 965 Moje modely Poslať správu |
Ej, podporuješ európsky trh,čo stojí jedna? Najlepšie na nich je to označenie 2S 1P a 14,8V |
eMDee modelár Príspevkov: 1332 Moje modely Poslať správu |
hehe, 4s2p by to malo byt lol.. podporujem cinske vyrobky predavane v europe haha. 484g vaha, dobre cislo dneska snad otestujem 1 kusok stal 1780kc tusim |
bado modelár Príspevkov: 1333 Moje modely Poslať správu |
dneska otestujes? ,budes mat nocne jazdy? |
eMDee modelár Príspevkov: 1332 Moje modely Poslať správu |
idem do prace tak vezmem so sebou asi a cez prestavku odskusam. len ci funguju tak co sa vykonu tyka, je to vpodstate rovnake ako nvision, auto je skorej limitovane trakciou ako vykonom bateriek.. minimalne na vlhkej ceste. mozno povrch s dostatocnou trakciou a zvysenie "punch" nastavenia regleru by odhalilo nejaky ten rozdiel, ale to je len v rovine uvah. podobne mozno GPS test. Citim ale ze stavy to ma dostatocne, takze to nemam potrebu riesit co sa teploty tyka, jazdil som malo, zahrial ich na "izbovu teplotu", vzhladom na chlad vonku sa domnievam, ze mozu byt teplejsie po poriadnej jazde, uvidime. okrem nizkej vahy hodnotim ako plus aj male rozmery, 47x48mm podstava baterky. casto aj len 50mm sposobi ze to horsie pasuje pod karoseriu plastove puzdro nic moc, pojde do patex pasky kazdopadne |
eMDee modelár Príspevkov: 1332 Moje modely Poslať správu |
takze po nejakom tom pouzivani, by som to zrhnul tak, ze kvalita zodpoveda cene NEDA sa to porovnat s baterkou ako nvision, alebo trakpower, aj napriek vyjadreniu predajcu o vysokej kvalite tvrdil som ze vykon je dostatocny - je, asi prve 2 minuty, potom klesa, uz po 5-6 minutach clovek citi ze pokles je realny, ze sa mu to nezda, ze tlaci viac a viac na plyn aby jazdil rovnako, niekedy okolo 10. minuty je uz badat rozdiel, ktory vo mne vzbudzuje otazku, ci uz to auto nezastane na LVC. ale nezastane, ide dalej, ja som dosiahol 15-16min do 3.2V/clanok v chladnom pocasi. S predoslov 6500mah nvision som dokazal odjazdit 18min a ist domov bez odpojenia na LVC, pri 3.4V/clanok. po pripojeni na nabijacku, su rozdieli medzi clankami vyssie [tj nie ako na nvisionke, max 0.01V, ale pekne 0.06 som mal na jednej, 0.03 na druhej], coz asi povedie k dlhsim nabijacim casom a zivotnosti asi neprida tiez. pouzivat LVC na 3.4V/clanok nema zmysel, baterka ktora ma v sebe este 5minut jazdy lahko klesne pod tuto hodnotu, treba 3.2V plusom teda zostavaju iba rozmery/hmotnost, cena a fakt, ze sa zatial neprehrieva ani nenafukuje. Za predpokladu ze vydrzi dostatocne cyklov bez problemov[k comu sa vratim neskor], tak za tu cenu je to dobra baterka. Kto ma vyskusane tie vyssej cenovej kategorie, tak nadseny nebude. |
vidra1985 modelár Príspevkov: 784 Moje modely Poslať správu |
to na pretekoch nebude asi to prave orechove ked tak rychlo citit ubytok energie |
eMDee modelár Príspevkov: 1332 Moje modely Poslať správu |
tak mozno je to ako u ostatnych regulernych bateriek, uz som zabudol uplne aky to je pocit jazdit s tymi lacnymi |
eMDee modelár Príspevkov: 1332 Moje modely Poslať správu |
tak aby to neznelo uplne negativne, znami mi vravel, ze napr v porovnani s cinskou turnigy, su citelne vykonnejsie. to ze sa to nechyta na spickove baterky neznamena ze je to zle. Nemal som moznost s nimi jazdit viacej, uz su predane! |