Autor | Správa | |
Sinister modelár Príspevkov: 281 Moje modely Poslať správu |
konečne dorazili veci, takže dnes má revo service day. Nové prachovky, oleje do tlmičov a diferákov a keď sa odhodlám a rozhodnem ako tak sa bude striekať aj nová kasňa |
|
Prizrak modelár Príspevkov: 1169 Moje modely Poslať správu |
to si nekupoval nové že? |
|
Sinister modelár Príspevkov: 281 Moje modely Poslať správu |
nie nie, je to revo od Ondrisa |
|
Prizrak modelár Príspevkov: 1169 Moje modely Poslať správu |
no ja som mu minule písal,že či ho nevymení |
|
Sebastian modelár Príspevkov: 43 Moje modely Poslať správu |
Ak sa smiem spýtať, s akou vyskozitou ste kúpili olej do diferenciálov a tlmičov, lebo tiež ho potrebujem vymeniť v tomto modely auta a neviem aký by bol najvhodnejší. Viem, že to súvisí od mnohých faktorov, ale chcem vedieť aspoň približne o akých hustotách mám uvažovať. Za odpoveď vopred ďakujem. |
|
Sinister modelár Príspevkov: 281 Moje modely Poslať správu |
čo sa týka diff tak som vsadil na kartu továrenskej výroby 30 000 a do tlmičov dom dával olej 42,5w 538cst. neviem či je to veľa, alebo málo, ale zistil som že mne to takto vyhovuje "zatiaľ" akurát ku tomu diffu. Moja osobná skúsenosť, už to nerozoberať bez nových tesnení. Možno to bol iba môj prípad že to predchodca nezložil úplne košér, ale mal som roztrhnuté aj tesnenie na tom obale čo je prišróbovaný ku spuru a ešte aj jedno male tesnenie čo je na vývod do poloos na takom kolečku neviem ako sa to vola... |
|
marekk modelár Príspevkov: 634 Moje modely Poslať správu |
A to som ti zabudol povedat, tie modre na vystupe sa zvyknu dotrhat, resp staci aby sa zrazila jedna hrana (v priereze su do X) a uz to netesni, to nemenim len ked je uplne OK, inac vzdy nove. A to cierne mam takmer vzdy tiez roztrhnute. Ale tam sa to asi stane len pri montazi, poskodia ho sroby a to sa mozem snazit ako chcem opatrne to skladat. Tu treba davat bacha na jednu vec, 3 sroby treba dotiahnut na fest a cez jednu dierku musis nechat vytiect prebytocny olej. Raz som dotahoval vsetky 4 a diferak bol taky natlakovany ze sa ledva tocil. Ale ked to spravis tak ze tu jednu dieru nechas uplne volnu a tie 3 dotiahnes tak sa ti to cierne tesnenie pohne a nedas tam vacsinou uz ten 4ty srob. Ja to robim tak ze ten srob tam necham len tak volne vlozeny aby pri dotahovani ostatnych okolo neho mohol vytekat olej aby centroval tu dierku v tesneni. Ale aj tak to to tesneni vzdy trochu pohne a dotkne zavitu a ocividne to staci na to aby som ho potom pri dotahovani roztrhol. ked uz budes mat rozobrate tlmice hod do nich variable damping kit http://www.amain.com/product_info.php/cPath/1_25_1466_74/products_id/25835/n/Traxxas-GTR-Shocks-Variable-Damping-Kit a olej okolo 50wt. Ten kit v offroad setupe funguje tak ze pri navrate olej preteka 4 dierkami ale pri stlacani len dvoma. Tj teoreticky ako keby si mal pri stalacani olej 100wt a pri navrate 50wt. |
|
Ivanhoe modelár Príspevkov: 672 Moje modely Poslať správu |
Marek nemáš to trochu pomýlené? To čo hovoríš popiera princíp fungovania tlmičov |
|
marekk modelár Príspevkov: 634 Moje modely Poslať správu |
Neviem co presne to popiera? Pri stlacani tlmicov ide olej 2 dierkami rovnako ako pri zakladnom setupe reva, pri roztahovani sa otvoria aj dodatocne 2 dierky a olej prudi 4 otvormi, tj roztiahne sa rychlejsie. Len som doplietol tych 50 a 100. Platilo by to v porovnani so stock tlmicom so 100wt olejom a ten navrat nieje zas 2 x rychlejsi, ale je citelne rychlejsi... Neviem ci si mal revo v ruke , ale so stock setupom sa tlmice vracaju fakt pomaly a auto koli tomu poskakuje. Keby si tam nalial vyrazne redsi olej bolo by auto prilis makke aj pri dopadoch, tj. variable kit je vybone riesenie. |