Výrobca: | Multiplex | Rozpätie: | 920 mm | Hmotnosť: | 980 g |
Kategória: | Lietadla - elektrické | Dĺžka: | 885 mm | Materiál: | ELAPOR |
Motor: | Roxxy BL C35-42-1160kv |
ID Modelu: AM9825 | Zobrazenia: 4347 | Pridané: 1. 4. 2020 o 07:47 | Autor: Zdeno36
Autor | Správa | |
Zdeno36 modelár Príspevkov: 970 Moje modely Poslať správu |
||
PeePo modelár Príspevkov: 1037 Moje modely Poslať správu |
Nazdar tohto rýchlika si chcem aj ja raz zadovážiť. Máš tam ten silnejší motor alebo základný setup? |
|
Zdeno36 modelár Príspevkov: 970 Moje modely Poslať správu |
Aky silnejši motor? Predava sa to tak ako to je motor tam už bol ale chcel by som to časom upgrade na večši výkon tak to kúp aj ty a spravíme dve rakety. Ked ti príde model ani nelietaj s tou vrtulou 10x7 ale rovno objednaj aspon 2ks APC 9x9 to uvidíš tie bomby po oblohe. |
|
PeePo modelár Príspevkov: 1037 Moje modely Poslať správu |
Veď nie som si istý či to mal aj tento model ale kedysi sa tuším predávali v dvoch variantách. Ja som si teraz inú raketu, teda vzduchodol zaobstaral. Inak videl som fotku štastnej rodinky, GRATULUJEM ! |
|
pajlotmato modelár Príspevkov: 1482 Moje modely Poslať správu |
Ja mám s mojím zatiaľ len 7 letov ale max. spokojnosť...baterku mám len 3s 2200 mAh 45C ale tiež uvažujem, že kúpim väčšiu...Vrtuľu sa mi zatiaľ nepodarilo zlomiť aj keď teda je pravda, že len čakám kedy to bude a keď tak skúsim aj ja tú 9x9 čo to urobí... |
|
Zdeno36 modelár Príspevkov: 970 Moje modely Poslať správu |
Baterku by som dal určite min. 2600mAh a schvále to potom skús objednaj 9x9 APC a uvidíš ten rozdiel. Ja už mám na nom s tou vrtulou 9x9 , 8letov a spokojnost. Robí velku radost, tak sa mi páči že zvažujem kúpu ešte jedného len tak do rezervy uložit doma ako uloženku do budúcna. PROSIM VAS : Kto by mi vedel zohnať tento motor? ROXXY BL Outrunner C35-48-1150kV PARAMETRE Šírka : 35 mm Dĺžka : 45 mm Váha : 0,169 kg Typ motora : bez kefy ALEBO Priemer motora v mm: 35 otáčok na volt: 1150 Priemer hriadeľa motora v mm: Rozsah napätia vo V: 7-12V Výkon motora vo wattoch: 450 |
|
pajlotmato modelár Príspevkov: 1482 Moje modely Poslať správu |
2200vka je s rezervou ako ju nezničiť na 5 minút "môjho" lietania, to znamená, že uberám len málokedy a pred pristátím Preto by som chcel väčšiu, motor je po lete iba vlažný a regulátor ani necítiť...Čo sa týka vrtule tak ja som po prvom lete ten regler naprogramoval podľa návodu a mám na ňom nastavenú brzdu lebo tam nebola nastavená a pri prvom zálete to po úplnom stiahnutí mlelo náporom vzduchu a letelo ešte ďaleko ďaleko a sadol som asi 100m od seba...model všeobecne je dosť neochotný na spomalenie a pri tej váhe sa to od neho ani nedá očakávať takže tá brzda na regli je výborná vec ale netvrdím, že sa mi nepodarí tú 10x7čku zlomiť aj tak raz...Ale model vydarený, výchylky podľa návodu, aj ťažisko a letelo to na prvý šup krásne, mám len asi 2 tri zúbky do trimu krídeliek, inak lahoda... |
|
Zdeno36 modelár Príspevkov: 970 Moje modely Poslať správu |
Tak preto mi to pristáva ako stihačka a za boha nie dosadnut na zem lebo jaa som nič nerobil s regulatorom a vrtula sa toči aj ked vyp.motor. Poriešil som to tak že už vo velkej dialke klesam na pristátie a aj tak to ide strašnou rýchlostou na zem to ako keby vobec nespomalovalo. Ako nastavim tu brzdu? |
|
jojo68 modelár Príspevkov: 213 Moje modely Poslať správu |
Moj nazor, ked sa vrtula toci iba naporom vetra teda pri ubratom plyne tak brzdi model, tak aj pristavanie by malo byt kratsie. |
|
Joba modelár Príspevkov: 1405 Moje modely Poslať správu |
Presne ,vrtuľa brzdí keď sa voľne pretáča ,ak chceš rýchlejšie vyklesat kridielka hore tak 3mm |
|
robertbulko modelár Príspevkov: 200 Moje modely Poslať správu |
Dovolím si nesúhlasiť s poznámkou, že vrtuľa bez aktívnej brzdy nejak zásadne brzdí. Brzdila by za predpokladu, že má model rýchlosť a ja stiahnem otáčky na miminimum a budem ich držať nízke. Podľa mňa sa to dá dosiahnuť len na spaľovacom motore. Elektro motor má celkom vysoké otáčky aj pri minimálnom ťahu. Z mojej praxe môžem len potvrdiť, že model so zabrzdenou vrtuľou klesá pomalšie. Pristávať bez ťahu s dolnoplošníkom, nemusí byť jednoduché. Malé rýchle modely vedia byť ako lietajúce tehly. Nechce sa im moc plachtiť na pomalej rýchlosti. Ja som zvykol vypínať motor až tesne pred sadnutím. Môj prvý ozajstný model bol Sbach 342 800mm Racer Series od HobbyKingu. Lietal na 4S a dosahoval rýchlosť okolo 150kmh. Bola to raketa a každé druhé prístátie som ho prekotil hore kolesami. Povedal som si, že keď zvládnem tento model, už ma nič neprekvapí. Veľmi rád na neho spomínam. |
|
PeePo modelár Príspevkov: 1037 Moje modely Poslať správu |
Vrtuľa bez aktívnej brzdy zásadne brzdí model |
|
robertbulko modelár Príspevkov: 200 Moje modely Poslať správu |
Sorry, ale nesúhlasím. Nechajme chalanov nech si to vyskúšajú a napíšu nám potom svoje postrehy. Nemusí to fungovať vždy, tak ako som napísal. Zaleží dosť na veľkosti vrtule a na tom ake sú min. otáčky. |
|
PeePo modelár Príspevkov: 1037 Moje modely Poslať správu |
Fyzika hovorí niečo iné. Odpor stojacej vrtule tvorí premietnutá plocha dvoch listov vrtule, u samotočiacej vrtule je to plocha kruhu ktorý opisuje. Keby to tak bolo ako hovoríš tak vírnik neletí a vrtulník nedokáže pristáť na autorotácií. |
|
Zdeno36 modelár Príspevkov: 970 Moje modely Poslať správu |
Ja osobne si myslím že na benzinovom modeli to funguje slušne uberieš plin a vrtula nedovolí viac ako motor chce...ale elektro stiahnem uplne na doraz čiže vyp.motor a toči sa veselo dalej len tak svišti ale hádat sa nebudem musel by som odskúšat s brzdou a potom povedať čo bolo lepšie ale zasa ako sa zastavy s brzdou aby ju človek pri pristáti nezlomil. Na to ake je to lietadlo malé potrebuje obrovskú plochu na pristátie ale dá sa na to zvyknúť. |