Výrobca: | pelikán | Rozpätie: | 2300 mm | Hmotnosť: | 1350 g |
Kategória: | Lietadla - vetrone | Dĺžka: | 1265 mm | Materiál: | extrudovaný penový polypropylen-EPP |
Motor: | CD4108, výkonovo mezi AXI 2808 a AXI 2814 |
ID Modelu: AM2170 | Zobrazenia: 6797 | Pridané: 24. 10. 2012 o 15:41 | Autor: peto.peto202
Autor | Správa |
peto.peto202 modelár Príspevkov: 671 Moje modely Poslať správu |
Čo k tomu dodať ? Čaká na New vysielač, ktorý sa zobúdza u mňa v izbe .Ešte je s ním práce |
salamander modelár Príspevkov: 338 Moje modely Poslať správu |
Treba dávať pozor na ťažisko, ak bude presne podľa návodu a bude padať na nos – počas letu , treba posúvať baterku do zadu alebo dávať závažie na chvost . Neplatí to na všetky éra... |
Michal1PA modelár Príspevkov: 303 Moje modely Poslať správu |
|
peto.peto202 modelár Príspevkov: 671 Moje modely Poslať správu |
A koľko je ťažisko ? Lebo čítal som že je v tom zmätok 40 mm Je pravdepodobnosť že bude treba závažie do zadu.? |
salamander modelár Príspevkov: 338 Moje modely Poslať správu |
Baterku mám ako je na obrázku Michal1PA , alebo v mojej galérii . Foxa mám tuningovaného takže teraz je to iné, váhu má 1950g a lieta trochu rýchlejšie ako setovka, treba pozrieť video a fotky. V mojom vlákne je toho až až ... |
Michal1PA modelár Príspevkov: 303 Moje modely Poslať správu |
|
Hawk modelár Príspevkov: 160 Moje modely Poslať správu |
Tak neviem..Môj Fox je asi vydarená verzia..Baterka je tam kde má byť a žiadne závažie. Salamander môže potvrdiť, že to celkom obstojne lieta aj keď sa na jeho ,,vytuneného,, rýchlosťou a výkonom nechytám ale to je tým, že ten môj je normálna setovka.. |
peto.peto202 modelár Príspevkov: 671 Moje modely Poslať správu |
S tou smerovkou, časom budem určite niečo robiť ! Zatiaľ musím doriešiť ťažisko ! A čo sa týka mix krídelka-klapky používate TO ? Ja osobne by som do toho išiel.A to ťažisko, no nechce sa mi robiť kráter do nového trupu lietadla!Inak mne osobne sa zdá, že krídelka sú dosť lenivé! Málo sa vychyľujú, či? Ako to je u vás ??? |
salamander modelár Príspevkov: 338 Moje modely Poslať správu |
Treba to najprv zalietať a až potom sa v tom hrabať - rezať alebo dovažovať. Čo ak bude vydarený ako Hawkov alebo známeho s PB. Obom to lieta bez úprav. |
Lukacs-Koloman modelár Príspevkov: 187 Moje modely Poslať správu |
Treba si potom dávať pozor na výber pristávacej plochy, tento typ lietadla je veľmi raniteľný na nos, pristávacia rychlosť je dosť vysoká, tak sa bude snažiť odkľzať čo najďalej, ale nedvíhať predok, lebo pôjde na pristátie cez krídlo. Let tohoto éra je očarujúca, krásne a rychlo plachtí, pozor na prepadávanie cez krídla pri plachtení, radšej si vybrať na začiatok úplne bezvetrie. Prajem veľa krásných zážitkov! |
peto.peto202 modelár Príspevkov: 671 Moje modely Poslať správu |
Ďakujem,Ďakujem Ja osobne sa veľmi teším A chcem sa spýtať, ohľadom vrtule a kužeľu.Chcel by som ho zameniť za niečo omnoho lepšie, poraďte Ďakujem |
salamander modelár Príspevkov: 338 Moje modely Poslať správu |
Musel by sa meniť celý motor, kužeľ s vrtuľou má úplne iné uchytenie. |
peto.peto202 modelár Príspevkov: 671 Moje modely Poslať správu |
No ! Fajn, dobre vedieť, tak to nechám na neskôr Vďaka za inf. Ale listy môžem zameniť za uhlíkové ??Aspoň Aké? |
salamander modelár Príspevkov: 338 Moje modely Poslať správu |
A prečo ? Veď sú uhlíkové, uchytenie listu na kužeľ má nejaké parametre – treba to preštudovať, nie je to až také jednoduché . |
peto.peto202 modelár Príspevkov: 671 Moje modely Poslať správu |
Uhlíkové sú ?! OK ale aj tak sa mi nepáčia .Ale dobre taktiež nechám tak ! |