autor | správa | |
peterrc modelár Príspevkov: 1033 Moje modely Poslať správu |
Ahojte. Má tu niekto tento model? Rozpätie 2m. Nie verziu sport. Ako vychádza ťažiskona tomto konštrukčnom vetroni? Prípade nemá niekto manual k nemu, možnosť naskenovať napríklad? Ďakujem. |
|
MATHIAS modelár Príspevkov: 337 Moje modely Poslať správu |
Filip 600 nieje velmi citlivy na tazisko staci ti klasika 1/3 hlbky kridla. Potom jemne dovazis pola letoveho prejavu. Ak bude model letiet moc natiahnuty a na plocho vela opadavat tak posunies trochu dozadu. Ak bude moc citlivy na vyskovku tak dovazis dopredu. |
|
VladoVrancik modelár Príspevkov: 1756 Moje modely Poslať správu |
Napis do Azera urcite ti poradi ved je este stale v predaji http://www.azero.cz/vetrone-elektrovetrone/25-filip-600-v.html |
|
PeePo modelár Príspevkov: 1037 Moje modely Poslať správu |
Ešte koľko príspevkov tu spravíš? Už ti na RCManií odpovedali, je tam celá téma ohladom toho lietadla a teraz zase nova tema tu aj na manii? |
|
peterrc modelár Príspevkov: 1033 Moje modely Poslať správu |
azero má len "možnosť objednať". Keďže ten model vyrábal pelikan, na ich stránke už ani nieje v ponuke, v zozname, nevyhľadáš ho u nich, tak asi ťažko ho ešte budú mať niekde na sklade, aby pozreli manual. Od predchadzajuceho majiteľa mám info, že 2200 mAh 3S baterka úplne dopredu, údaj o ťažisku (v cm) nevedel povedať. Len aj baterky nemajú vždy totožné váhy, tak najradšej by som to preveril aj podľa ťažiska z manualu.
Na rcmanii riešia verziu sport, čo má iné krídlo. Tam mi písal, že asi 7cm tušim, ale že to je pre sport. |
|
VladoVrancik modelár Príspevkov: 1756 Moje modely Poslať správu |
Pelikan a Filip 600 asi tazko mozno to niekedy predavali ale vyrobca bolo vzdy azero mimochodom na vsetkych lietadlach riesis tazisko co tak skusit program na vypocet taziska ten prvy pouzivam ja a je dost dobry http://esomodels.wz.cz/download.html |
|
PeePo modelár Príspevkov: 1037 Moje modely Poslať správu |
Myslíš že v tých krídlach je až taký podstatný rozdiel? daj ťažisko na nosník čo asi bude vychádzať okolo +-70mm a hod ho do vzduchu. Potom uvidíš. |
|
VladoVrancik modelár Príspevkov: 1756 Moje modely Poslať správu |
PeePo trosku verzia sport ma sendvicove kridlo a profil je trosku modifikovany |
|
PeePo modelár Príspevkov: 1037 Moje modely Poslať správu |
Ale to neznamená že ťažisko bude o moc inde ako u klasickeho kridla. Vážka na Mánií mál normálne krídlo a on mu písal to ťažisko, potom tam má krídla z Robina, čo som aj ja chcel robiť a tiež má to ťažisko. Hentie vetrone môžu mať ťažisko +- autobus a poletia dobre |
|
peterrc modelár Príspevkov: 1033 Moje modely Poslať správu |
nemám skúsenosť s týmito vetroňami, viem len že ťažisko vie robiť pri lete aj dosť problémy. |
|
PeePo modelár Príspevkov: 1037 Moje modely Poslať správu |
Keď si lietal s Blaníkom a ASWčkom tak sa neni čoho báť. Filip je blbovzdorný a lieta skoro sám |
|
peterrc modelár Príspevkov: 1033 Moje modely Poslať správu |
dík za info. Je to prvý "neepp" vetroň, čo mám. Blaník je v pohode model (aspon ten z HK) ak je všetko dobre nastavené, hlavne ťažisko. ASW-cko už také "blbuvzdorné nieje", aspoń to 2600 rozpätie. Už mám do filipka novú baterku 3S 2200 mAh a aj prijímač s telemetriou, chcem ho vyskúšať jak sa počasie "unormálni". Podľa toho čo pozerám na azero, mám verziu 600 T start, ale má úpravu - dorobené krídelka. Ďakujem za info, PeePo. |
|
VladoVrancik modelár Príspevkov: 1756 Moje modely Poslať správu |
Pri zalete dam tazisko viac dopredu vtedy je vetron stabilnejsi a da sa v pohode ukocirovat . Dalsia vec ma to necele 1,5kg da sa to v pohode zaklzat tam hned vidis ako mas tazisko. |
|
peterrc modelár Príspevkov: 1033 Moje modely Poslať správu |
ja mam T verziu, nie V. Klasicka T vyskovka. |
|
VladoVrancik modelár Príspevkov: 1756 Moje modely Poslať správu |
Uz som si vsimol a prispevok som upravil nemas sa coho bat ten filip poleti sam ked ho skusis uz sa k bublinkam nebudes chciet vratit |