Výrobca: | Aviomodelli/Mantua | Rozpätie: | 2008 mm | Hmotnosť: | 3940 g |
Kategória: | Lietadla - žhaviace | Dĺžka: | 1400 mm | Materiál: | balza,smrek a solartex |
Motor: | SK3 - 4250-500KV |
ID Modelu: AM9087 | Zobrazenia: 14770 | Pridané: 8. 9. 2018 o 14:48 | Autor: VladoVrancik
Autor | Správa | |
VladoVrancik modelár Príspevkov: 1757 Moje modely Poslať správu |
To video som uz videl ale je rozdiel v tom ze ja ten motor chcem prevadzkovat na 5S a to na Yotube je na 6S. |
|
robertbulko modelár Príspevkov: 200 Moje modely Poslať správu |
To nevadí, ale taký veľký rozdiel by v tom nebol a pozrel si na konci toho videa tú tabuľku, kde sú údaje so 4S a potom 6S a to mal vrtuľu 14x7 a 14x8? Ešte väčšou vrtuľou dosiahneš podľa mňa len to, že zbytočne zničíš baterky. |
|
destelant modelár Príspevkov: 917 Moje modely Poslať správu |
podla mna motor ma zle vinutie alebo nejaky problem na spojeni konektorov na vinutie. |
|
robertbulko modelár Príspevkov: 200 Moje modely Poslať správu |
Ta sa dá ľahko overiť, stačí iný motor čo zožerie okolo 40A, na porovnanie. |
|
laos modelár Príspevkov: 113 Moje modely Poslať správu |
Baterky co tu pises skor patria do zberu ako na lietanie ak ozaj maju taky vnutorny odpor 8-7-7-9-11 najslabsi clanok priblize ma len 8C. |
|
robertbulko modelár Príspevkov: 200 Moje modely Poslať správu |
Wow, te program je super. Zaujímalo by ma, prečo je max. odber 25A, keď ten program hovorí o cca 34A s tou horšou baterkou? V prípade tej druhej baterky by to malo byť bez problémov, tá by mala dať cca 62A. |
|
VladoVrancik modelár Príspevkov: 1757 Moje modely Poslať správu |
No je to uz nejaky ten mesiac co som to kupoval ale nedostal som sa k skladaniu baterka bola v storage motor v krabicke v ktorej prisiel,potom ked som ho namontoval zase to chvilu viselo na stene no a dokoncil som to teraz cca 3-4 mesiace to uz cinan tolerovat nebude a reklamaciu asi neuzna. A co sa tyka bateriek tie sa vseobecne velmi tazko reklamuju ja si ale myslim ze to nebude iba v baterke ale ktovie. |
|
Atto modelár Príspevkov: 181 Moje modely Poslať správu |
Tá batéria je fakt slabotina. Ale keby si tu dal tie namerané hodnoty napätí (či už jednotlivých článkov, alebo celej batérie) počas behu motora a potom po zastavení motora, mohli by sme ukázať prstom na ňu, alebo ju vylúčiť z podozrenia. |
|
VladoVrancik modelár Príspevkov: 1757 Moje modely Poslať správu |
Pokles napetia pri behu motora je pri plne nabitej baterke cize 21V je 1,2V cize bateria ma pri beziacom motore 19,8V. Pri napeti baterie 20V cize 4V na clanok uz je pokles 1,7V . Skusim este kupit vrtulu 16/10 ak to nebude mat aspom 900W vyberiem motor,regulator a model zavesim na stenu pokial nekupim nejaky 20ccm benzin a dam tam potom ten. Nemam teraz vela casu sa s tym zapodievat robim 2,4m belanku a chystam sa este na 3m Foxa dovtedy bude Storch iba ozdoba popripade ak chce niekto drak zo servami alebo aj bez nich predam ho. |
|
Atto modelár Príspevkov: 181 Moje modely Poslať správu |
No vyzerá to, že batériou to neni. A na akú hodnotu poklesu napätia máš nastavené obmedzovanie výkonu motora regulátorom (ale to by platilo len v prípade, že by si obidvom regulátorom nastavil rovnakú hodnotu)? Ešte by bolo fajn, keby si mal možnosť zmerať šírku impulzov plynu pri plnom plyne. Aby sme takto postupne vylúčili to, čo je mimo podozrenia. |
|
VladoVrancik modelár Príspevkov: 1757 Moje modely Poslať správu |
Netusim k regulatoru nemam programator takze sa do neho neviem dostat ale na tom turnigy 70A nemam nastavene obmedzenie a chova sa to priblizne rovnako mne to skor pride na ten motor ci uz nejako spackali vinutie alebo nieco podobne neviem . Tak som este raz premeral otacky pri vrtuli 15/8 toci 6900 pri vrtuli 13/10 toci 6970 cize ten motor v ziadnom pripade nema 500KV . zaver zase jeden nepodareny cinsky smejd. Tak este jeden poznatok ten motor nie je SK3 - 4250-500KV ale SK3 - 4250-410KV niekde sa stala chyba ale uz neviem kde objednaval ho kamarat a ja som mu narichlo asi poslal spatny odkaz. |
|
robertbulko modelár Príspevkov: 200 Moje modely Poslať správu |
Keďže máme konečne kompletné info, môžem to na záver z mojej strany zhodnotiť. motor má 410KV baterka je 5S max. otáčky pri plne nabitej baterke (4,2Vx5)x410=8610rpm Treba k tomu niečo dodať? Ja si myslím, že je všetko tak ako má byť. P.S. Možno by stálo za pokus použiť 3 listú vrtuľu. Som presvedčený o tom, že si ju ten motor priamo pýta. |
|
VladoVrancik modelár Príspevkov: 1757 Moje modely Poslať správu |
Na storcha 3 listu vrtulu to nie asi by to nevyzeralo moc vabne radsej skusim 16/10 s tou by to mohlo byt okej. |
|
laos modelár Príspevkov: 113 Moje modely Poslať správu |
Nie takto sa vypocitava elektro pohon bude velmi mimo k realite uz dlhe roky lietam elektro 6S 5000ma/h z motormi TGY SK3 |
|
palci72 modelár Príspevkov: 1056 Moje modely Poslať správu |
Presne tak....ja by som mu vrátil spaľováčik... |