Výrobca: | Rozpätie: | 0 mm | Hmotnosť: | 0 g | |
Kategória: | Lietadla - turbíny, EDF | Dĺžka: | 0 mm | Materiál: | |
Motor: |
ID Modelu: AM249 | Zobrazenia: 23797 | Pridané: 8. 8. 2009 o 20:09 | Autor: edf
Autor | Správa |
housing modelár Príspevkov: 945 Moje modely Poslať správu |
edf,mas este nejake video ako lietas s tym Hornetom? |
edf modelár Príspevkov: 517 Moje modely Poslať správu |
|
housing modelár Príspevkov: 945 Moje modely Poslať správu |
Jaj,tak musis niekoho znameho zavolat nech ti to natoci,co ty chodis lietat sam ze ta nema kto natocit? |
edf modelár Príspevkov: 517 Moje modely Poslať správu |
uz ti prisiel hornet? |
housing modelár Príspevkov: 945 Moje modely Poslať správu |
Nie,zrusil som objednavku,s kolegom sme nasli na nete uz verziu V2 tak pojdem radsej do toho a kupim verziu V2. Ma uz 100A regulator a novsi silnejsi motor. |
rado101k modelár Príspevkov: 425 Moje modely Poslať správu |
To Housing: kde si nasiel tu novsiu verziu??? |
edf modelár Príspevkov: 517 Moje modely Poslať správu |
|
housing modelár Príspevkov: 945 Moje modely Poslať správu |
Nasiel som to na tej stranke od teba.
http://www.aero-tech.ch/en/jets-ep-foam/fa-18-edf90mm-v2-diamond-viper-with-lipo-p-270.html Takze ty hovoris ze ti zhorel motor a regulator na V2 ? A to len tym ze si pripojil 6s baterku? Ved som pozeral ze testovali na tej stranke V2 model s 6s baterkou a bol v pohode |
edf modelár Príspevkov: 517 Moje modely Poslať správu |
presne tak po jednej minute letu zacal vynechavat motor stiahol som plyn na pol a potom uz nereagoval tak som doplachtil na drahu,po vymene motora mi zhorel regulator 100A!!! a to este na zemi ked som skusal podvozky a serva ci nedochadza k ruseniu nechal som bezat motor na pol plynu a obcas som mu osolil plny plyn, regler neni vôbec nieak oznaceni ci je naozaj 100A.... |
housing modelár Príspevkov: 945 Moje modely Poslať správu |
Aha,takze co myslis,oplati sa podla teba ta verzia V2 alebo uplne staci normalna standardna verzia so 75A regulatorom? |
edf modelár Príspevkov: 517 Moje modely Poslať správu |
|
housing modelár Príspevkov: 945 Moje modely Poslať správu |
A je citit rozdiel vo vykone? To je pre mna podstatne,hm? |
edf modelár Príspevkov: 517 Moje modely Poslať správu |
rozdiel neni v tom ci je V1 alebo V2 ale cim to budes napajat ci 5s alebo 6s, na 6s lipo to ma pecky je to poznat ale ci to stoji za to riskovat ze ti odide motor alebo regler,pri tvrdych zdrojoch to môzes ocakavat ze ti nieco odie tak ako mne na V2 takze odporucam 5s 3700mah 25-30s,na 6s lipo ked som otvoril krit k duchadlu motor sa nedal vôbec chytit,bol velmi horuci co mu vôbec neprospieva! |
housing modelár Príspevkov: 945 Moje modely Poslať správu |
Aha,ja planujem kupit baterku 5S 5000mAh,myslis ze aj ta bude robit problemy??? |
edf modelár Príspevkov: 517 Moje modely Poslať správu |
5s lipo doporucujem neni ziaden problem v nedelu som bol z hornetom lietat na 6 clanok no nadhera start na pol plynu lietal som uplne pomaly na stvrt az pol plynu potom som skusil plny plin stupal kolmo hore z vikrutmi potom som zas ubral na pol pl. a asi 2 minuty som len tak poletoval,nedalo mi to,tak som mu zase osolil na plny kotol,no sialena rychlost ... no zase mi zhorel motor uz druhy zosadol som do pola,predna noha ohnuta inac vporiadku,odkritoval som duchadlo a motor bol uplne vreni,takze 6S lipo tam uz nikdy nedam,odporucal bi som na motor natiahnut rebrovani chladiaci prstenec z hlinika abi odvadzal teplo z plasta motora,mozno bi potom vydrzal aj na 6sclanok |