Výrobca: | Ja + kluboví modelári | Rozpätie: | 1850 mm | Hmotnosť: | 4650 g |
Kategória: | Lietadla - elektrické | Dĺžka: | 1750 mm | Materiál: | preglejka, balza, |
Motor: | Dualsky Xm6350ea-8 |
ID Modelu: AM8014 | Zobrazenia: 3760 | Pridané: 28. 4. 2017 o 13:00 | Autor: TimL
Autor | Správa | |
lv modelár Príspevkov: 2802 Moje modely Poslať správu |
Je jedno aka je teoria, kolko W/kg. V elektrike ti lahka matematika nepomoze. Jednoducho tvoj motor a jeho magnety to nedaju. Pri prudoch nad 60A sa zacne prehrievat a kedze nema magnety ako Scorpion, tak pri teplote okolo 120°C sa odmagnetiziju. Pri prudoch nad 65A ti zacne klesat ucinnost a prikon sa zacne menit na teplo. Kludne si to daj do toho eCalku a sleduj ako ti so stupajucim prikonom nad povolenu hranicu zacne klesat ucinnost. To je fyzika, tu neobabres. |
|
TimL modelár Príspevkov: 200 Moje modely Poslať správu |
účinnosť je ale inná vec teda lepšie povedané súvisí aj s tým ale to skôr súvisí s teplotou motoru atď. Tu sú screenshoty z ecalcu. Je tam max 117A na zemi nie pri obratoch kde sú celkom slušné géčka nehovoriac o tom že keď človek "pulzuje" s plynom pri 3D obratoch tak ampére sú zasa iné ako ustálené hodnoty na rovnakom plyne (ale to sú sekundové záležitosti ten motor by plný kotol na zemi horšie znášal ako počas letu kde je lepšie chladený). Na fiale ak ma pamäť neklame mam 125A max namerané čo nieje až taký rozdieľ od 117A s prihliadnutím na to že to mohlo byť počas manévru setup je predpisovaný výrobcom a limit je 2074W pre motor a 3,6Kw to pri 150A nebolo lebo nebolo napätie batérie nebolo 25,2 čo nikdy nebude pod záťažou. Pri takom prúde to bolo okolo 3Kw je to o 1Kw viac ale tam to vypadlo zo synchronizácie ako som už viac krát písal a to je otázka stotín sekúnd. toto sú data z iného lietadla setup tam je AXI 5325/16 21X10 Xoar e 6S Lipo z tejto extry nemám údaje v PC (tento axik sa lietava normálne na 22x10) ja pre lepší letoví čas som zvolil 21x10 a výkonovo to dostačuje na lietanie 3D (v mojom podaní) tá špička 102A netrvala ani pol sekundy.. |