Výrobca: | Krill Aircraft | Rozpätie: | 2600 mm | Hmotnosť: | 14050 g |
Kategória: | Lietadla - elektrické | Dĺžka: | 2580 mm | Materiál: | Kompozit |
Motor: | Hacker A150-8 |
ID Modelu: AM6568 | Zobrazenia: 17429 | Pridané: 31. 12. 2015 o 17:00 | Autor: flyingislife
Autor | Správa |
Juraj modelár Príspevkov: 147 Moje modely Poslať správu |
Dobrý pilot potrebuje aj poriadny nástroj... |
macil modelár Príspevkov: 1093 Moje modely Poslať správu |
Už sa teším na sezónu a tvoje vzdušné evolúcie. Po koľko serv na jednotlivé kormidlá budeš dávať? |
flyingislife team RCPortál Príspevkov: 1121 Moje modely Poslať správu |
Juraj, je to tak. Bez poriadneho modelu sa lieta o dosť horšie. Verím že to bude stáť za to Macil: Smerovka 1, výškovka má jedno servo na každú polovicu , a krídla majú 2 servá na každé krídelko, takže dokopy 7. Trošku sa obávam toho servo balancéru a ako to pekne nastaviť aby sa na krídelkách tie servá medzi sebou bili čo najmenej. Vymyslel som že to spravím kliešťovým multimetrom a budem ich ladiť tak, aby pri spoločnom pohybe mali čo najmenší odber. Soft. rozšírenie Servo balance si musím do Jeti rádia dokúpiť, tak som zvedavý, ešte som to nerobil . |
macil modelár Príspevkov: 1093 Moje modely Poslať správu |
Na krídelká by som sa asi nebál použiť aj 7954-ky. Myslím, že takmer 60kg/cm na každom krídelku bude až až a úspora cca 80€ na štyroch servách tiež nie je na zahodenie. |
flyingislife team RCPortál Príspevkov: 1121 Moje modely Poslať správu |
No ja som bol tiež za to že všade okrem smerovky by stačili HS7954SH, dávali ich aj na EF 104 palcovú Extru, ale Mac ( nick tu na portáli ) čo som lietal s jeho Yak 55 2,6m hovorí že to bude málo. Ja som dal úvahu źe kúpiť HS7954SH, a zapnúť ich možnosť výchylky serva 180° čím by možno stačila trošku menšia páka ale vykonalo by to väčšiu dráhu. Pri tej menej páke by to nestrácalo toľko na sile. Veru cenovo je to rozdiel, ktorý je poznať. Ale zas letieť na rýchlosti a zistiť že krídelka sa trápia, to je tiež nepríjemné. |
marekh modelár Príspevkov: 151 Moje modely Poslať správu |
Ahoj ja by som sa tých serv HS7954SH nebál. Dôležitou a základnou vecou je v krídielku osadiť rovnako obe paky k ose otačania kridielka. Ak ich osadíš identicky a tiež rovnako napakuješ tak sa nemaš čoho báť.Potom najprv jedno nastaviš komplet stred a koncové polohy a druhé už len zladiš s prvím aby v strede a koncových polohách serva nebzučali. |
Miloš.K. modelár Príspevkov: 159 Moje modely Poslať správu |
|
ludicek modelár Príspevkov: 590 Moje modely Poslať správu |
Pekne si vybral, nech Ti sadne do ruk. |
JK78 modelár Príspevkov: 195 Moje modely Poslať správu |
Cau. Mal som to potesenie a cest vidiet ta lietat v PN s thunderom black. Kludne niekedy opat zavitaj . Na moj vkus perfektne farebne prevedenie! Bude to parada! Drzim palce. |
milanmasar modelár Príspevkov: 353 Moje modely Poslať správu |
Čau Miško, v tvojich farbách vyzerá Extra parádne. Jediné čo by mne osobne chýbalo, je zvuk DAčka. Na druhej strane som zvedavý, aká bude hmotnosť v prevedení električky. Držím palce pri stavbe a dúfam, že budem mať tú česť vidieť ťa s ňou lietať , lebo to je zážitok |
flyingislife team RCPortál Príspevkov: 1121 Moje modely Poslať správu |
Chalani díky, Thunder je na predaj bohužiaľ, financie na Extru treba Marek nebál by som sa ich ani ja, na SUčká od Krilla v ich promo videu písali že používajú na krídla 15kg servá. Myslím si že 29kg je skoro 2násobok a musí to stačiť. Ale stále ešte váham. Miloš, programátor poznám servá na Thunderovi mám tiež nastavené na väčšiu dráhu ( 180 ° ). Ale tento starší programátor bol tuším už nahradený nejakým modernejším, aspoň čo som pozeral na webe. Milan, zvuk má DAčko super, ale čo som pozeral videá na električku, tiež to malo celkom solídny prejav, takže som fakt zvedavý. Ecalc vyrátal ťah okolo 23,5kg, takže ak sa zmestím do 13,5kg, bude to určite príjemné lietanie. Keď nejako pokročím hodím to sem. |
mac modelár Príspevkov: 940 Moje modely Poslať správu |
Nejde o tah a o hmotnost, to vsetko sa da bez problemov dosiahnut, ide o kombinaciu tahu, hmotnosti, doby letu a moznosti nalozit elektropohonu / v zmysle spolahlivej regulacie, uchladenia, zivotnosti aku atd / tak ako napr. spominanemu DA. Samostatnou kapitolou je nabijanie. Podla mna teda otazkou zostava, a som zvedavy, aky bude letovy cas so zamyslanymi 12S 8000 prip. v pomere k casu nabitia. / riesenie viac sad / Luxusom oproti benzinu bude zivotnost serv prip. draku. |
flyingislife team RCPortál Príspevkov: 1121 Moje modely Poslať správu |
Motor je na trhu od 2008 a používa sa to bežne. Vtedy bol ale problém s cenou akumulátorov, a 4x 6S 5000mAh bola riadna pálka ako cenovo tak aj na nabíjanie, 2x 6S na tom bude podľa mňa o dosť lepšie Chlapík čo to mal na tom 2,6 yaku písal, že ten motor nemal po lete ani 30 stupňov, takže verím že regulácia chladenie atď bude všetko v pohode ( teda s odporúčaným reglom a vrtuľou) Ešte musíš vydržať, keď to bude zalietané, zaujmem k tomu nejaké stanovisko |
flyingislife team RCPortál Príspevkov: 1121 Moje modely Poslať správu |
Verím že to bude fungovať k plnej spokojnosti vo všetkých ohľadoch |
Rychtar modelár Príspevkov: 77 Moje modely Poslať správu |
uz vidim ako tahas na letisko kable s elektrinou z toho druzstva na lavo |