Používateľské meno

Heslo

RC PORTAL

Technické parametre
Výrobca: KRILL Rozpätie: 2300 mm Hmotnosť: 11000 g
Kategória: Lietadla - benzinové Dĺžka: 2200 mm Materiál: KOMPOSITE
Motor: DA 60
Popis

ID Modelu: AM3488 | Zobrazenia: 7506 | Pridané: 21. 10. 2013 o 11:20 | Autor: EIBNER

1 2 3
Autor Správa
mac
modelár

Príspevkov: 940

Moje modely
Poslať správu
Správa zaslaná: 27. 11. 2013 o 14:36 | odkaz na príspevok
K hmotnosti, 9,2kg 2,6m akro musi byt na packach prijemne polietanie, ale neviem si predstavit ten letovy prejav. A to som zastanca lahkych modelov. Drevenica vs kompozit, staci si pozriet spickove naradie extremeflight extra 2,6m. 12-13kg.
Maly vs velky model, samozrejme, ze umenie pilota nezavisi od velkosti modelu. To co ale pises Miso, ze vacsie ero lepsie drzi a je cas na reakcie je mozno problem pilotov a naznacujes, ze je to jednoduchsie lietanie, tak sam vies, lebo si s velkym myslim letel, ze to co zalietas s epp pripadne s velkym epp /thunder/ jednoducho s velkym nedas, nie koli rukam, ale koli modelu. Ovela premyslenejsie treba nalietavat do obratov a pocitat so zotrvacnostou, mensim pomerom omotorovanie hmotnost, s inou reakciou benzinoveho motora. Urcite by som netvrdil, ze je to jednoduchsie lietanie. Zaroven to neplati ani vice versa. Je to ale moj nazor.
flyingislife
team RCPortál

Príspevkov: 1121

Moje modely
Poslať správu
Správa zaslaná: 27. 11. 2013 o 16:29 | odkaz na príspevok
Myslel som to v zmysle, že menší model je nenáročný na údržbu, prepravu, cenu a v počiatkoch kedy chce človek trénovať obraty a zosúladiť hlavu a ruky je to podľa môjho názoru najlepší spôsob ako sa učiť čo a ako. Väčší model je v tých základných fázach letu a to je proste vidieť už aj bez toho aby si to mal na pákách výrazne stabilnejší , ale zase keď to tlačí človek do obratov áno máš pravdu, že na to treba ísť inak ako s malým lietadlom, ale čo som mal možnosť pár krát s 2,6m kompozitom polietať, až taký výrazný rozdiel, že by mi to robilo problémy som nepostrehol, skôr som nebol navyknutý na odozvu plynu na knipel, hlavne keď pred kopáčom nahadzujem model plynom, mi motor zabral až keď som obrat dotáčal, ale to je vec zvyku, no aj tak si myslím že človek sa na malých lietadlách naučí podstatne viac páčkovať , ako keď sa lieta zo začiatku s obrom, takto to zasa vidím ja.
Bydlisko: Bratislava-Ivanka pri Dunaji / Košice ( 33 rokov )
mac
modelár

Príspevkov: 940

Moje modely
Poslať správu
Správa zaslaná: 27. 11. 2013 o 16:55 | odkaz na príspevok
Ze sa treba ucit na malych ja suhlasim, ono to je aj tak nejak logicke, ak teda nemas plnu garaz trojmetroviek a nepotrebujes sa ich postupne zbavit
1 2 3
  • Pridať komentár
Pre pridávanie komentárov sa musíte prihlásiť.
Úvodná stránka
  • 795 ľudí online za poslednych 5 minút.
Fórum
  • 1 príspevkov za posledných 24 hodín.
Album modelov
  • 0 príspevkov za posledných 24 hodín.
Galérie
  • 0 príspevkov za posledných 24 hodín.
Články
  • 0 príspevkov za posledných 24 hodín.
Bazár
  • 11 inzerátov za posledných 24 hodín.
Podujatia
  • 0 príspevkov za posledných 24 hodín.

Online za posledných 5 minút: