Výrobca: | Traxxas | Rozpätie: | 0 mm | Hmotnosť: | 0 g |
Kategória: | Autá - elektrické | Dĺžka: | 0 mm | Materiál: | kalená oceľ a carbon :D |
Motor: | 2200kv |
ID Modelu: AM5693 | Zobrazenia: 22381 | Pridané: 4. 5. 2015 o 21:09 | Autor: vychodnar
Autor | Správa | ||
bado modelár Príspevkov: 1333 Moje modely Poslať správu |
Ja si myslim ze cas ukazal... |
||
peter1999 modelár Príspevkov: 217 Moje modely Poslať správu |
Tiež sa to k tomu vyjadrím z môjho pohľadu.
1. Ty máš TT-01 čo je himoto nascada v čínskej verzii, akurát v základe horšie... 2. nikoho som tu zatiaľ nevidel povyšovať sa len kvôli tomu, že má traxxas 3. pokiaľ ti ide o to ako to vyzerá a ako rýchlo ide, kúp si podvozok za pár € daj tam napr. mambu a v prvej zákrute môžeš zbierať diely. rýchlosť a vzhľad nie je všetko! 4, zdá sa mi, že xray sa priamo na Slovensku ani nepredáva, vyvezú ho do zahraničia a späť do predajne 5. traxxas vs himoto - to máš ako porovnávať challenger hellcat s kia ceed. Rozdielna cena, výkon... To sa proste porovnávať nedá!
6. videl si pokazený traxxas po 1 mesiaci? pokiaľ s tým nejazdíš ako idiot, nemáš šancu to tak rýchlo rozbiť. 7. drahé hračky... išiel si niekedy s takým autom? mne osobne sa dostal jeden traxxas do ruky a musím povedať, že som zatiaľ nešiel s ničím iným, čo by sa mu vyrovnalo. To je odo mňa asi všetko A skoro by som zabudol - dobré auto Marek |
||
bado modelár Príspevkov: 1333 Moje modely Poslať správu |
peter1999 suhlasim s tebou,pekne si to popisal |
||
AspireSK modelár Príspevkov: 165 Moje modely Poslať správu |
1) nikdy som nevedel že sa z nascadou vyhrali MS 2005 2) 3) tým som niekoho napodobňoval 4) nič také som nenapísal, ja som písal že je to SK firma nie že sa tu vyrába 5) To bi som netvrdil ale kedže sa mi hádať nechce (asi) tak práve preto som tam písal že sa to má brať z nadhľadom + dal som tam úvodzovky 6) v jednej recenzií sa rozbil po 5 min. 7) Nešiel a mám taký dojem že ani nepôjdem A Skoro by som zabudol vychodnar dúfam že ho tak skoro "nevymeníš" |
||
peter1999 modelár Príspevkov: 217 Moje modely Poslať správu |
Tak k tomu ti poviem už len toľko, že: 1. Netvrdil som, že by nascada vyhrala MS, dokonca tam ani s najväčšou pravdepodobnosťou nebola, pretože ľudia čo závodia si radšej kúpia tamiyu. No tie podvozky sú takmer identické, dajú sa všestranne upravovať, no v ZÁKLADE je himoto lepšie. TT nemá guľôčkové ložiská, kovové prevody a hliníkové diely, ktoré v himote dostaneš dokonca za nižšiu cenu. 6. A chcel by som teda vedieť, ako to auto tak rýchlo dokázal rozbiť |
||
bado modelár Príspevkov: 1333 Moje modely Poslať správu |
Myslim ze ked clovek chce nieco rozbit tak aj 5min. je vela |
||
eMDee modelár Príspevkov: 1332 Moje modely Poslať správu |
ja som to videl osobne uz tak zo 2-3x xD
myslim si ze realne asi za 5s rozbijes akekolvek auto, teda pokial trafis to do coho chces naburat a nie si na luke kde nikde nic nie je |
||
peter1999 modelár Príspevkov: 217 Moje modely Poslať správu |
tak je jasné, že keď pod plným plynom vrazíš do steny tak to nevydrží ale pri normálnom jazdení sa ti to tak rýchlo nepodarí. |
||
AspireSK modelár Príspevkov: 165 Moje modely Poslať správu |
Nebudem sa hádať či je tt-01 lepšia alebo horšia lebo to všetkým dojde aj samo, a tak isto aj traxxas a xray traxxas možno zlý nieje ale z profesionálmy má akurát tak spoločnú cenu.. Preto aj nieje na závodoch, traxxas neposkytuje dostatok inovácií, kdežto napr. Mugen,Agama,Xray atď. Áno. |
||
corp modelár Príspevkov: 671 Moje modely Poslať správu |
Hádate sa tu ako deti a porovnávate koho auto dociká ďalej (bol by to Traxxas ), namiesto toho aby ste sa rozprávali o tom aký pôžitok Vám robí jazdenie a ako sa z toho všetci tešíme (podaktorí kutili aj na opravovanie ). Skôr by ste sa/sme sa mali dohodnúť na spoločnom stretnutí/jazdení nech sa s autami jazdí a nie sa o nich háda. Peace |
||
eMDee modelár Príspevkov: 1332 Moje modely Poslať správu |
toto plati teda aj pre teba corp
inak ako vravis, v prvom rade ide o radost aku to prinasa a to ide ruka v ruke s tym na co to vyuzivas. ak to nenaplna poziadavky tak to radost neprinasa a vrtanie sa v aute, by mala byt volba, nie nutnost. erevo (pretoze je to vlajkova lod a mam s tym skusenost) s jednosmerakmi bolo skapate a zralo vela energie, nic pre mna, ale zvladalo dobre drsne prirodne podmienky (vlhko, blato). so striedakom som ho videl zlomit poloosu aj na rovnej ceste. na BMX drahe sa dolamalo 3krat z 4 razov co tam bolo, so striedakom oba razy v rozmedzi 2-3minut, s jednosmernymi vydrzalo dlhsie. Opravy len za tie dva razy dokopy boli nad 150e. Tam by som to nevyuzil. Jazdil som s nim na trati, nebolo uplne zle, ale na 1/8 auta jednoducho nemalo, vyzadovalo by hodne prace kvoli ovladatelnosti a vo vysledku by asi furt zaostavalo odolnostou (kedze staci smiesny 4m skok, nebudem 60x za zavod skakat 12m+ ci kolko metrovy skok na trati). Takze tiez by som to JA nevyuzil. Ked sa teda clovek chce len tak previest, nestrkat do toho 6s, neskakat, nezavodit, je to vpohode. Akurat potom je tu to co vzdy poviem - 400e stoji podvozok agama a8t, ~500e s konverziou na elektro, ~680 so senzorovym kombom, ~730 so servom. To je niekde kolo ceny ereva. Chybaju lipolky (aj erevu), nabijacka (aj erevu + je mozne ze uz nejaku mam), ovladac (aj tak si kupim radsej vlastny, alebo uz nejaky mam). A erevo bude mat tri vyhody - boxy na baterky (ktore zase limutuju volbu bateriek), moznost ist o nieco vyssie s podvozkom a prepojitelnost s mobilom (na nicom z toho mi nezalezi vyrazne). Inak auto bude odolnejsie, vhodnejsie na skoky, vhodnejsie na trat, nastavitelnejsie, vhodnejsie na sialenosti so 6s, poloosu na ceste rozhodne nezlomi alebo nepokruti, seriozne servo, vsetko bude konstrukcne lahsie dostupne, z kvalitnejsieho materialu, podpora dielov bude tiez. To je dovod preco vacsinou vystupujem proti. A co sa terennych vlasnosti tyka, alebo vzhladu, k tomu som sa uz vyjadril tu a myslim ze pointa je tam jasna: https://www.rcportal.sk/najlepsie-autickarske-videa-ft8662-4#post213838 |
||
AspireSK modelár Príspevkov: 165 Moje modely Poslať správu |
Tu sú dôvody o ktorých som hovoril (v podstate) ale ďalej sa hádať nejdem už ma to až tak nebaví Čiže vychodnar jazdil si z tým xray-om čo si mal? Ak áno v čom bol lepší (horší) od TRX? |
||
corp modelár Príspevkov: 671 Moje modely Poslať správu |
Ja som sa do vašej hadky nezapajal iba som vyjadril svoju stranu nazoru...dalej to uz nekomentujem Co si písal dalej je v podstate pravda, zalezi od toho co ta bavi jazdit. Revo sa velmi nehodi na drahu a uz vobec nie na BMX drahu ak s tym nevies skakat...je jasne, ze kto nevie to dolame hned v prvej jazde a opravy vzdy nieco stoja...to da zdravy rozum. Ale co sa tyka vyblbnutia v parku, na rovine, kopce, blato, voda, piesok, hlina a vsetok bordel som nevidel nic ine co by sa tomu vyrovnalo (neratam spalovaky). Takze ak chces normalne jazdit (rozumej nie ako magor), davat tomu rychle pecky a vyblbnut sa s tym, tak je to najlepsia volba podla mna. Ale samozrejme kazdemu moze chutit nieco ine...niekto ma rad trat, iny zase motocross drahu, dalsi skusa hranice moznosti auta a pod...niekomu to sadne a inemu zase nie. Nikomu nazor neberiem...Mne to sadlo pretoze trat nemusim, 20+m skoky s tym nerobim, proste sa s tym bavim v prachu a spine a na to je to auto ako stvorene. A reci typu, ze to zvladnu aj ine buggy a truggy...ano, mozu, ale to mi je jedno, pretoze podla mojho nazoru su vizazou buggy hnus a ine truggy sa zase na Revo nechytaju velkostou a ani kvalitou. A aj keby nahodou ano, tak mi to je jedno, lebo nie su take pekne uz od zakladu ako revo. Je to jeden krasny stroj a keby som si mal vybrat medzi kto vie cim super, tak si vyberiem zase a vzdy Revo, lebo sa mi najviac paci a maximalne mi vyhovuje. Ale ako hovorim, niekomu nemusi... |
||
AspireSK modelár Príspevkov: 165 Moje modely Poslať správu |
Ja si akurát skladám jednu truggy a je. fakt sexi (teda ako nová bola) |
||
eMDee modelár Príspevkov: 1332 Moje modely Poslať správu |
myslel som tu vetu od Bada o tom, ze neporovnavam to, co nepoznam to sa tyka toho jak vies opisat co kde ako jazdi, co "dalej docika" a ako sa truggy na erevo nechyta kvalitou, ehm. Kto co dolame jasne nie je, ten clovek co to dolamal vsetky tie razy, dostal do ruky moje auto a stravil tam niekolkonasobne viacej casu, nedolamal nic, ale to je jedno. Hlavna vec, predtym ako pisete calamady, tak si nacitajte fakty, pre teba teba prihodim rozmery ereva a potom pre truggynu: Length: 582mm vs 560mm Front Track: 416mm Rear Track: 418.5mm vs 450mm Wheelbase: 358mm vs 370-374mm uz som tu pridaval aj fotku, pridam zase: a toto tu uz tiez bolo, to je ukazka na temu ako sa s truggynou s ktorou si nikdy nejazdil, neda jazdit tak ako to ty opisujes vyssie https://www.youtube.com/watch?v=gQrsF4s6f2s ake mate kto osobne preferencie, jes ubjektivne a kazdy ma na ne svoj dovod, kazdemu sa paci nieco ine. vpohode sa o ne podelme, podiskutujme, pozaujimajme sa ale nelezte sem s tymi poznatkami v style co je ako kvalitne, ked ste to nemali a prd viete o tom, co je ako velke, co je ako tazke, ked vase domnienky su uplne mimo a nie ste ani len schopni stravit minutu na googli a najst si cisla, alebo fotku alebo si najst video, predtym ako tu robite zavery o niecom. A to je to co ma tu stve, nie to ci sa niekomu erevo paci alebo nie. |