autor | správa |
jaroEDF modelár Príspevkov: 427 Moje modely Poslať správu |
Tak stavba Super Sabre (dĺžka 1,65m, rozpätie 1,25m) sa už blíži ku koncu a rozhodol som sa, že rovno začnem ďalším projektom a to Mirage 2000 s dĺžkou trupu cca 2m a rozpätím cca 1,25m. Ak by mal niekto záujem o EPS, alebo XPS výrezy (trup + krídla + klapky + kokpit) niektorého z týchto veľkých modelov, vieme sa dohodnúť. F-100D Super Sabre Výkon: 1500-2400W a ťah 3-4,5kg (90mm Lander/Leopard 6-10S, HET/WemoTec 90mm 7-11S) Dĺžka: 1650mm Rozpätie: 1250mm Letová hmotnosť: 4000-5000g Projektované na ovládanie smerovky, klapiek, výškovky, kormidla, riadenie prednej nohy, zatvárací podvozok, osvetlenie. Profil krídla: NACA 0006/NACA 0006, modifikovaný, asymetrické nábežné hrany. Mirage 2000 Výkon: 1500W-2400W a ťah 3-4,5kg (90mm EDF Lander/Leopard/WemoTec). Dĺžka: 1700mm Rozpätie: 1070mm Letová hmotnosť: 3500-4500g Projektované na ovládanie smerovky/výškovky, kormidla, riadenie prednej nohy, zatvárací podvozok, osvetlenie, voliteľne vektor ťahu 360°. Profil krídla podľa požiadavky. Výrezy sú na úrovni výrezov na obrázkoch a výsledného modelu F-100. Je potrebné jemné prebrúsenie, vytmelenie, potiahnutie krídel balzou a potiahnutie celého modelu papierom/laminátom (papier stačí aj 1 vrstva). Pre Mirage je potrebná výstuž krídel 6mm+ uhlíkovou trubkou. Výškovky pre F-100 sú kvôli zvýšenej pevnosti z XPS. Trupy sú vyrezávané s hrubými stenami EPS kvôli dostatočnej pevnosti. Výhodou EPS je veľmi nízka hmotnosť, dostatočná tuhosť a pevnosť pri správnej hrubostennej konštrukcii, ľahká opraviteľnosť - v prípade havárie sa dajú vyrezať nové a vymeniť poškodené časti trupu. Cena podľa dohody a konkrétnych požiadaviek. |
jaroEDF modelár Príspevkov: 427 Moje modely Poslať správu |
Správa zaslaná: 10. 8. 2011 o 21:17
| odkaz na príspevok
Buildlog stavby Mirage 2000 z balzy na 4kW 127mm EDF: http://www.rcflybook.com/build/Mirage.jsp
Žiaľ po 10 dni stavby už konštruktéra asi prešla trpezlivosť. Pokiaľ už nemáme výrezky z balzy, alebo v mojom prípade z EPS už predpripravené, časovo je trochu menej náročná stavba z EPS. Časovo náročná je hlavne povrchová úprava ,výroba a osadenie klapiek, podvozkov a vnútorných tunelov. |