Výrobca: | Nikto netuší | Rozpätie: | 2000 mm | Hmotnosť: | 6000 g |
Kategória: | Lietadla - benzinové | Dĺžka: | 2000 mm | Materiál: | smreková preglejka, balza |
Motor: | DLA 56 |
ID Modelu: AM8215 | Zobrazenia: 28504 | Pridané: 19. 7. 2017 o 14:01 | Autor: matusmrva
Autor | Správa | ||
vever440 modelár Príspevkov: 261 Moje modely Poslať správu |
Mne sa tie Deans T konektory nikde neosvedčili, asi som mal smolu na kvalitu resp. som asi kúpil nejaké lacnejšie kópie z HK. Dúfam že tvoje sú OK |
||
VladoVrancik modelár Príspevkov: 1757 Moje modely Poslať správu |
Zabeh 40:1 normalna prevadzka 30:1 vrtulu na zabeh 22/8 a pravdepodobne by som ju potom aj nechal.Inak budes to mat slusne premotorovane ten motor ma tah 13-15kg. |
||
vever440 modelár Príspevkov: 261 Moje modely Poslať správu |
Asi naopak že? |
||
matusmrva modelár Príspevkov: 625 Moje modely Poslať správu |
Tiež používam 3,5mm pozlátené ale s Deanmi som nemal nikto problém (občas som ich používal) a ani známi modelári čo ich používali... Okej, zábeh 30:1 a normálne používanie 40:1... Koľko mám spáliť paliva kým bude motor zabehnutý? Čo sa týka vrtule, mám kúpenu 22/10 Fiala. S takou model pred tým lietaval... To som si vedomý Preto som ani neriešil nejak váhu... Videl som ten model viackrát lietať a na plný plyn to je neskutočná raketa. |
||
vever440 modelár Príspevkov: 261 Moje modely Poslať správu |
Aj tak som zvedavý koľko to bude vážiť po úpravách Pozerám že pri rozpätí 2200mm to kedysi vážilo 6600g čo bolo super. |
||
VladoVrancik modelár Príspevkov: 1757 Moje modely Poslať správu |
Hej mas pravdu Fuel: 2C Regular Gas mixed 30:1(Break-in) - 40:1(Standard flying) |
||
matusmrva modelár Príspevkov: 625 Moje modely Poslať správu |
|
||
matusmrva modelár Príspevkov: 625 Moje modely Poslať správu |
Dneska prebehol zábeh motoru. Motor mi z počiatku nechcel ťahať palivo, vyčistil som celý karburátor, vymenil tesnenia a po zaliati membrány alebo jak sa to volá, benzínom motor naskočil. Nasledovalo ladenie ktorému sa ešte budem musieť povenovať s niekým skúsenejším. Najbližší voľný čas sa povenujem opravám uchytení ktoré povolili následkom vibrácii motora. Plus výroba ochranných návlekov pre krídla, vop a možno aj sop. Teším sa, model už finišujem. Cez víkend čakajte fotografie hotového modelu. Hm, a ešte jedna podstatná vec. Chlapi, nevie niekto kde má mať model ťažisko? Či stačí všeobecné...1/3 krídla od nábežnej hrany? |
||
MATHIAS modelár Príspevkov: 337 Moje modely Poslať správu |
tažisko si na zalet daj na prednu hranu trubky v kridlach, časom sme ho posunuli takmer na zadnu hranu trubky a lietalo to v pohode skôr na 3D |
||
matusmrva modelár Príspevkov: 625 Moje modely Poslať správu |
S radosťou oznamujem že model je po 2 rokoch stavby ( s prestávkami) konečne dokončený! Dnes som dorobil posledné úpravy (aj keď si myslím, že prvé lety ukážu ešte nejaké drobnosti) Vyrobil som i spomínané obaly na krídla, vop a sop. Prinášam fotografie hotového modelu. Budem rád za každý názor! Tak... a možeme sa konečne pustiť do C-130tky |
||
vever440 modelár Príspevkov: 261 Moje modely Poslať správu |
Tie káble čo trčia zo zvislého stabilizátora to je šťava do kamery? Pozor na zmenu ťažiska keď ju tam zavesíš |
||
matusmrva modelár Príspevkov: 625 Moje modely Poslať správu |
Nie nie To je len poistna snurka keby sa hlavny drziak pocas letu odtrhol... Druhy koniec bude pripevneny k samotnej kamere. Ano, na tazisko si musim dat bacha |
||
flyingislife team RCPortál Príspevkov: 1121 Moje modely Poslať správu |
Ja by som to putko na kameru dal niekde inde, ak by ti nahodou odpadla a visela na ton lanku, aby sa ti nahodou nezasekla medzi trup a vyskovku kormidla. Len taky rychly postreh. |
||
saroj modelár Príspevkov: 535 Moje modely Poslať správu |
Myslím že kamera je to posledné čo bude treba ešte riešiť. |
||
matusmrva modelár Príspevkov: 625 Moje modely Poslať správu |
Dobry postreh no putko uz mam napevno. Ale vyriesim to tak ze poistne lanko skratim na co najmensiu moznu dlzku medzi kamerou a putkom. A aj ked sa nahodou otrhne tak sa nebude mat ako zamotat do kormidiel kedze bude na kratkej snurke... Dakujem za postreh Saroj, mate pravdu... V prvom rade bude treba vyladit motor niekym, kto to vie |