Autor | Správa | |
Ludo_ZA modelár Príspevkov: 567 Moje modely Poslať správu |
Pekné, vďaka. PS: počuje vôbec pilot ten potlesk, ktorý dostáva na charterových letoch? |
|
marcel3 modelár Príspevkov: 248 Moje modely Poslať správu |
Nie nepocuje. Niekedy sa ale spyta po tvrdsom langingu ze ci aj tak tlieskali, samozrejme z ironie. Nieje to inak charter, klasicka linka Brussel Bratislava. |
|
takja modelár Príspevkov: 185 Moje modely Poslať správu |
ja by som sa nevedel vysomarit s tych pacok gombikov tlacidiel atd. atd. |
|
marcel3 modelár Príspevkov: 248 Moje modely Poslať správu |
ver mi, nieje to az take zlozite ako sa na prvy pohlad zda. Je to pekne logicky rozdelene do jednotlivych casti. To co je vidiet je len polka ovladacich prvkov, druha je za chrbtom na paneloch. Aj ked je to novy boeing, je tam stale vela mechanicky ovladanych veci. Airbus A320 to je cisto kozmicka lod, tam je elektronicky ovladane snad vsetko. |
|
Juro27 modelár Príspevkov: 409 Moje modely Poslať správu |
a čo je pre pilota vlastne lepšie, "zrozumiteľnejšie" a praktickejšie, mechanické ovládače, ako napr. v 737- čke, alebo elektronické ovládače a joystick namiesto klasickej ovládacej "páky" ako napr. A321? |
|
muco modelár Príspevkov: 89 Moje modely Poslať správu |
Mne to nejde pustiť |
|
marcel3 modelár Príspevkov: 248 Moje modely Poslať správu |
To sa neda povedat ze co je lepsie. Ja este niesom pilot, cize neviem ani ja povedat. Co mozem povedat z opacnej strany, tak nadavat pocuvam iba na airbusy , to nefunguje, hento nefunguje... To lietadlo ma "duchov" ako napr auto. Niekedy sa proste nieco same spravi... Na boeing nikdy nic. Mam ale skusenosti iba z malymi lietadlami ako su spomenute, mozno pri B747 a A380 je to uplne o niecom inom. |
|
maly-dodo modelár Príspevkov: 31 Moje modely Poslať správu |
marcel3 ahoj, ty si zatial v cocpite ako pozorovatel,? ci? Normalny pasazier nema pristup do coc. Teda pokial to neboli nejake arabske airolinie |
|
marcel3 modelár Príspevkov: 248 Moje modely Poslať správu |
lietam ako steward pre aerolinie, ale robim si pilotny kurz popri. |
|
maly-dodo modelár Príspevkov: 31 Moje modely Poslať správu |
Ahaaaa, ja mam kolegu kt. si tiez robi kurz a ako tak uz finisuje... Ak mas este nejake video z cocpitu posli prosim. Ja som zatial lietal len na Katane a twin stare, samozrejme, ze aj dopravnym,ale len ako pasazier na sedadle nechceli ani len pocut o tom aby som sa pozrel do kabiny... Tak prajem vela peknych letov bez poruch |
|
marcel3 modelár Príspevkov: 248 Moje modely Poslať správu |
no ono po 9/11 je to problem, do cockpitu sa dostanes len a len na zemi, pokial su este dvere z lietadla otvorene, inak nie. Ja som tam pomerne casto pocas dlhych letov, sadnem, kecam, pozriem film atd. Este nahodim nejake video, mozno prelet burkou by zaujal. |
|
maly-dodo modelár Príspevkov: 31 Moje modely Poslať správu |
Budem sa tesit a dik za info |
|
muco modelár Príspevkov: 89 Moje modely Poslať správu |
Nešlo by to potom nahodit v mp4 formate ? Alebo proste niečo pre htc one x mne tam to video nejde pustiť. Trepe to tam na mňa niečo anglický dik... |
|
profi-pilot modelár Príspevkov: 269 Moje modely Poslať správu |
iba taká otázočka: to sú slovenskí piloti? marcel3 keď lietaš na Katanách, môźem sa ťa opýtať aký bol vyźadovaný zdravotný stav? Ja sa o tiež zaujímam a chcel by som vyśtudovať Vysokú leteckú školu v kośiciach ( súkromnú) Na tomto videu som si vśimol, že kapitán mal dioptrie. Ak to neboli slovenskí piloti, ostáva mi len vysvetlenie že v iných krajinách majú menśie požiadavky na zdravotný stav ako na slovensku. Vopred ďakujem za odpoveď, Lubo |
|
marcel3 modelár Príspevkov: 248 Moje modely Poslať správu |
Ahoj Lubo, nie ja nelietam na katanach, to si si splietol nick. Ja lietam na Boeing 737 cestovne lietadla, 800 trieda. Hej, dioptrie by mali byt zakazane, to je sice pravda, mali by mat kontaktne cocky. Ale povedzme si rovno, ani ty nejdes do prace kazdy den perfektne osprchovany a vyvonavkovany... Ak mas dioptrie do 2.0 a si ochotny nosit stale cocky, nieje problem s prijimackami. Piloti boli kapitan belgican, 1st officer luxemburg. Aerolinie su irske, a ti urcite nemaju mensie poziadavky ako SK, skor hovadsky vyssie! |