Používateľské meno

Heslo

RC PORTAL

autor správa
NapsterSvK
modelár

Príspevkov: 4

Moje modely
Poslať správu
Správa zaslaná: 20. 6. 2013 o 12:03 | odkaz na príspevok
Zdravicko som tu new tak ako som aj novy ''pilot'' rc modelov... kupil som si Blade mcP X Brushless a mam problem s negativnym tlakom alebo ako to nazvat... skratka ked chcem vzlietnut a ucit sa jednoduche statie na mieste vo vzduchu pri urcitom pridani plinu zacne vrtulnik akoby tlacit do dola miesto toho aby pomali zvlietol... tym padom sa zacne tahat po zemi metat... asi prekonavat tie tlaky... a ak to rychlo prekonam a vyletim je to opat citlive ze ked uberiem zatlaciho dole.... skratka take to postupne pridavanie plynu a pomale odlepenie od zeme co beha na nete po videach nemozem docielit.... prosiiim ak sa najde niekto skusenejsi na radu kludne sprava ci email budem vdacny!
Bydlisko: Martin
Shake
modelár

Príspevkov: 452

Moje modely
Poslať správu
Správa zaslaná: 20. 6. 2013 o 12:27 | odkaz na príspevok
Napis si bydlisko, niekto z blizka sa ti mozno ozve a pomoze, lebo vrtulniky nie su az taka jednoducha zalezitost na vysvetlenie cez net, pokial su tvoje vedomosti take, ako ich v tvojom prispevku prezentujes.
Bydlisko: Partizánske ( 60 rokov )
TomiXL
modelár

Príspevkov: 635

Moje modely
Poslať správu
Správa zaslaná: 24. 6. 2013 o 09:23 | odkaz na príspevok
V akej polohe plynu ti to robi?
Ak do polovice plynu talci vrtulnik k zemi a vrtulnik sa odliepa od zeme az niekde za polovicou plynu a vo vzduchu je potom na plyn velmi citlivy tak mas listy privelmi v negativnom naklone (pitch). Odstranis to tak, ze vrch kazdeho tiahla (na doske cykliky) otocis rovnako o jednu celu otacku (360°) proti smeru hodinovych ruciciek. Ak by bolo malo tak zopakujes este o jednu otacku.
Aj MCPX V2 co som mal aj MCPX BL co mam teraz malo po vytiahnuti z krabice prilis negativny naklon listov.
Bydlisko: Poprad, Košice ( 39 rokov )
chimo
modelár

Príspevkov: 133

Moje modely
Poslať správu
Správa zaslaná: 24. 6. 2013 o 20:08 | odkaz na príspevok
So 6-kanálom sa štartuje s kniplom kolektívu zo stredovej polohy smerom hore a nie od nuly knipla, ak maš nastavené plynulé otáčky na idle1, čiže zvyšovanie otáčok motora súbežne s kolektívom, tak treba nastaviť krivku plynu aby v mínuse točil minimálne.
Bydlisko: Žilina
NapsterSvK
modelár

Príspevkov: 4

Moje modely
Poslať správu
Správa zaslaná: 27. 6. 2013 o 01:26 | odkaz na príspevok
Ano robi to presne ako pises Tomi nebolo pocasie ani cas ale hned ako bude to poskusam... mam DX6i som uplny zaciatocnik takze sa v tom zacinam poobzeravat... asi som trosku spravil chybu ze som hned kupil 3d vrtas ale myslim ze s takymito hrackami mi to ide a dostanem sa k tomu a chimono ano potom som pochopil ze zacne podstate ho z (casti tahat hore az od polky tak som skusal throtle hold posunut nad pol a throtle hold pusti.... ale myslim ze to nie je good) a s tym plinom mam to myslim 30 40 50 75 100 ale stale som to prenastavoval... poskusam este otazka na Tomiho je mozne tie tiahla nemusia byt vyrovnane a vo vzuchu ho potom moze tahat roznymi smermi... ?! takze skusim jednu otacku 360 dolava... predpokladam vypnuty vrtas... ?! a vyvazit to... este raz diki za rady... budem skusat a dufam ze to bude lepsie lebo s tymto stavom dostal dost zabrat... hlavne zadny rotor respektive ta ticka na ktorom je... tak dufam ze to bude stabilne a nebudem musiet objednavat dalsie ked tak rovno dve
Bydlisko: Martin
TomiXL
modelár

Príspevkov: 635

Moje modely
Poslať správu
Správa zaslaná: 27. 6. 2013 o 08:29 | odkaz na príspevok
Na zaciatok si si celkom nalozil no. MCPX je dost zivy stroj a ta brushless verzia je fakt bestia. Pamatam ked som presiel z Blade 120 SR na MCPX V2... bol to riadny adrenalin (mozno aj preto, ze som s nim lietal v podzemnej garazi -> nizky strop, ale na vysenie to stacilo), a BL je este o level inde.

Ja mam BLko na trening akrobacie a dostalo u mna tiez uz dost zabrat. Ja som mal spotrebu skor na podvozkovych lyzinach, ale mam na to specialne lepidlo takze nemusim tak casto menit za nove. Odporucam nejake rezervne si urcite kup.

Co sa tyka tej upravy:
Najprv si zapni vrtulnik, aby prebehla inicializacia a zrovnalo ti vsetky serva. Potom ho vypni a povykrut vsetky tiahla smerom dolava o jednu celu otacku. Potom opat pripoj vrtas k baterke nech ti zrovna serva a skontroluj ci mas dosku cykliky pekne v rovine aby ti ho netahalo do strany a vrtulnik bol co najstabilnejsi a malo by to byt ok.

PS.: Ak si s nim uz aj spadol tak odporucam skontroluj si vzdy, ci je podvozok dobre zatlaceny do ramu (zvykne vypadnut), ci sa ti neposunulo ozubene koleso na hlavnom hriadeli (chyt za drziaky listov a skus potiahnut/zatlacit...ak je tam vola dotlac ozubene koliesko spat na hriadeli aby tam nebola vola) a skontroluj ci je tyč chostovej vrtulky uplne zasunuta v rame (zvykne sa trochu povytiahnut, pripadne trosku stocit...ja som tam dal aj trosku lepidla aby sa neposuvala).
Bydlisko: Poprad, Košice ( 39 rokov )
NapsterSvK
modelár

Príspevkov: 4

Moje modely
Poslať správu
Správa zaslaná: 27. 6. 2013 o 10:21 | odkaz na príspevok
Tomi cele PS: ako si vymenoval mam za sebou.... ako vravim dostava zabrat.... ale je ozaj odolny... ano je to velmi zivy krok a spravil som chybu mal som si dat pokoj a zobrat 120 SR... ale nechcel som do toho davat vela penazi a pre mna bola toto ivesticia takze keby som zobral SR nechcel som napr za pol roka rok davat dalsie love do 3Dcka no chyba.... cize PS mam za sebou posledne dni pocasie moc nedovovalo ja lietam na zahrade takze trava.... tak snad nueci vydrzi dnes by som rad vyskusal tvoju radu a verim v zlepsenie
Bydlisko: Martin
Matt
modelár

Príspevkov: 281

Moje modely
Poslať správu
Správa zaslaná: 27. 6. 2013 o 18:31 | odkaz na príspevok
Podla mna si si na zaciatok vybral dobre, ano budes to mat tazke ale ked sa s tymto naucis lietat a prejdes na vacsiu triedu tak no problemo
Bydlisko: Bernolakovo/Bratislava ( 31 rokov )
TomiXL
modelár

Príspevkov: 635

Moje modely
Poslať správu
Správa zaslaná: 28. 6. 2013 o 09:17 | odkaz na príspevok
Nalozil si si...ale tiez si nemyslim, ze by si urobil chybu. Keby si kupil predtym 120 SR tak by si nabral nejake skusenosti, ale velmi by ti to nepomohlo lebo MCPX a vacsie heli sa spravaju trosku inak ci uz pri starte alebo vo vzduchu. MCPX BL je bezpadlo, startuje sa len pridanim plynu, takze sa staci ucit to udrzat vo vzduchu. Dobre si kupil na tom vrtulniku sa toho vela naucis.
Bydlisko: Poprad, Košice ( 39 rokov )
  • Odpovedať
Musíte byť prihlásený na pridávanie príspevkov.
Úvodná stránka
  • 408 ľudí online za poslednych 5 minút.
Fórum
  • 2 príspevkov za posledných 24 hodín.
Album modelov
  • 0 príspevkov za posledných 24 hodín.
Galérie
  • 0 príspevkov za posledných 24 hodín.
Články
  • 0 príspevkov za posledných 24 hodín.
Bazár
  • 17 inzerátov za posledných 24 hodín.
Podujatia
  • 0 príspevkov za posledných 24 hodín.

Online za posledných 5 minút: