Výrobca: | BobbyKing | Rozpätie: | 1500 mm | Hmotnosť: | 760 g |
Kategória: | Lietadla - elektrické | Dĺžka: | 963 mm | Materiál: | |
Motor: | D2826-6 2200kv Outrunner Motor |
ID Modelu: AM4133 | Zobrazenia: 19528 | Pridané: 2. 4. 2014 o 22:19 | Autor: Branimir
Autor | Správa | |
Duchosk modelár Príspevkov: 360 Moje modely Poslať správu |
Aj mne, "náš malý pes Bobby"..... |
|
Branimir modelár Príspevkov: 55 Moje modely Poslať správu |
Takze nakoniec dnes nebol cas, navstevy boli... Skusal som na dvore na max otacky, rachot riadny, ale co sa mi nezda je co robi ten tah vrtule z vyskovkou a smerovkou... uplne s trepali, asi by ichbolo dobre niecim vystuzit, alebo ten motor je moc silny na tento model. Musim dako zmerat aky to ma tah, dam model priti kuchynskej vhe a uvidim kolko natlaci, ale zda sa, ze to ma slusny tah Nebude niekto zajtra na lestisku vo Vajoroch, zobral by som ho do auta a bud cestou z prace alebo aj cez den by som si odbehol zalietat |
|
JK78 modelár Príspevkov: 195 Moje modely Poslať správu |
Neviem ako velmi sa chveju, ale podmienky pocas letu su ine, ako pri modeli na pevno na zemi. Podla mna to bude v poriadku. Motor tiez. |
|
Branimir modelár Príspevkov: 55 Moje modely Poslať správu |
Tak som si dnes zalietal... Niekde som tu cital, ze nie je otazka ci havarujes, ale kedy. Tak mne sa podarilo dnes okolo obeda som bol na Vajnorskom letisku, tam som po prvom hode a zapichnuti do zeme (nic sa nestalo) uspesne odstartoval, zalietal par minut, pristal. Potom dalsi uspesny start a vovyske asi 50 metrov dosla stava, doplachtil a pekne pristal. Potom som dobil baterku a isiel lietat za dedinu a tam som raz skoncil v strome, to sa este nic nestalo a potom pri dalsom lete som stratil rychlost proti vetru, bol som nizkonad zemou a padol dole akokabela z asi 15m.. Vysledok vylomene 3 zo 4 tych plastovych upevnovacich casti kridiel. Tazko sa to rozmontovavalo, ale zalepil som to tym lepidlom z KITu, uvidime ci to bude drzat.... Takze moje skusenosti a rady dalsim zacinajucim: 1. simulator je muss have, nemal som ziadny problem s ovladanim, zatacanim, pristavanim, nacvicene sommal dostatocne 2. nechat si zaletiet od skusenejsich - pomoze, v mojom pripade nebolo treba, staci pozriet par videi na youtube aby clovek vedel, ze to treba hodit razantne. Mozne je, ze som mal len velke stastie. 3. neletat blizko budov, stromov atd = potvrdzujem inak s tym bixlerom som nie velmi spokojny, proti vetru a to bol dnes vanok to skoro vobec neleti ani stym motorom co tam mam. Kridla na tom plavaju akoby to bol vtak a maval s nimi Nalepky na nom su strasna kvalita, uz to skoro cele zislo dole, par pristati v zarosenej trave tomu asi nepomohlo. Inak videl som tam dnes par ludi asi z tohto portalu, na tom krasnom letisku... Nabuduce pridem pozdravit, kadial sa tam ide? |
|
peterrc modelár Príspevkov: 1035 Moje modely Poslať správu |
hm, zaujímavé, tie tvoje postrehy 1. simulator must have, netvrdil by som. Na vietor by si si ani v simulatore moc nezvykol...... 2. to ano, ale zas bixler je model ktory leti skoro sam : - ) 3. ano, potvrdzujem, mam tiež s tým skúsenosti, keď som susedov lozil po stromoch a model sa snazil dostať dole Raz som skončil v strome, kamoš sa na to smial, spravil dva ďalšie okruhy a bol v ňom aj on Niekoľko krát sme model "oberali" zo stromu Na ten motor sa čudujem, s betou pri pofukovaní v pohode lietam a v pohode zvláda (sídce niekedy na plný výkon, ale zvláda). Tie krídla a mávanie, skontroluj výstupy. 1500mm ešte nieje tak veľa, aby už plávali ako vták, niečo musí byť zle vo výstuhe. Nezabudol si nejakú výstuhu alebo tú tyčku do krídel dať? Nálepky nerieš. Rýchlosť po vetre. Keď letíš po vetre, musíš väčšinou letieť s motorom, aby si mal rýchlosť voči zemi, neopláca sa niekedy ísť len plachtením po vetre - treba odhad rýchlosti a správania modelu, získaš časom |
|
JK78 modelár Príspevkov: 195 Moje modely Poslať správu |
Nalepky netreba riesit. Trepotanie kridel,,,,"zalezi jak lezi",,,moze to byt pravda, alebo aj nie, podmienky presne nepozname. Ten tah motora sa mi moc nezda. Vo vanku a neleti? Myslim, ze s tym motorom by nemal mat problem. Programoval si regulator? (teda ak bol novy) A s tym startom,,,u lietadiel, ktore maju motor ulozeny ako bixler sa neodporuca hadzat na silnom, alebo plnom plyne, pretoze model ma potom tendenciu po odhode zatlacit nufak aera dolu a praskne proste sipku do zeme. |
|
Branimir modelár Príspevkov: 55 Moje modely Poslať správu |
hmmm mam phoenix4 a ked si tam navolim aj vietor aj narazovy tak sa to vcelku spravalo ako dnes v realy, hlavne sa tazsie pristava ked ta nad zemou zrazu podviihne, alebo hodi nabok, celkom sa s tym pohrali a aj na simulatore to cloveka trochu pripravi na realitu. Hlavnesa ale na tom nauci pouzivat packy, aby mal na ne cit a hlavne bez rozmyslania veel coktora packa spravi, aj ked leti model k tebe atd, netreba vysvetlovat. Zasono to letelo aj proti vetru, ale spomalilo ho to riadne, asi je to normal mavanie kridiel je tiez asi len moj pocit, vyztuhy tam su, len prostesom zo zeme videl ako sa tie kridla ohybali... asitiez normal, neviem Inak na sime som sa naucil zatacat len kridelkami, lebo zabacanie smerovkou na nom dako nefunguje, a ajdnes pri lietani som zatacal len kridelkami, smerovku ani nepotrebujem Ma niekto skusenost s takto ulomenymi zamkami kridiel? damf oto pre predstavu. Staci to zalepit alebo treba dat daku zosilnujucu pasku, alebovyztuzne tycky vpichnut do oboch casti pred zlepenim? plny plyn som pri starte nedaval, regulator som neprogramoval, to treba? Co tam mozem nastavit? |
|
JK78 modelár Príspevkov: 195 Moje modely Poslať správu |
Neviem uplne presne, co mas na mysli. Ake su tam tie 4 plastove upevnovacie casti kridel. a este toto.: https://www.rcportal.sk/programovanie-regulatora-ft1263 POdla navodu k regulatoru (vid manual alebo google) Cez vysielacku,,,,Plynovu packu na "plny kotol" zapojit bateriu a pocitas pipance podla navodu. Po ukonceni programovania stiahnut packu plynu atd... |
|
Branimir modelár Príspevkov: 55 Moje modely Poslať správu |
|
|
petog modelár Príspevkov: 353 Moje modely Poslať správu |
Gratulujem k zaletu, kludne sa zastav ked tam niekoho vzadu uvidis. Oproti vratnici fy RAVEN je ulicka a na konci mame rampu. Musis ale zaparkovat pred rampou, len clenovia klubu maju kluc od rampy. |
|
destelant modelár Príspevkov: 917 Moje modely Poslať správu |
Aj mne sa to ulomilo, zvycajne ked som s Bixlerom robil premety - ale letelo to dalej bez toho, aby sa kridlo uvolnilo. Zatial sa mi to stalo dva krat, vzdy sa ale len jedna ulomila. Prilepil som to lepidlom Pattex na polystyren - taka cierna tuba so zltym vrchnakom - teraz nemam foto po ruke... Tie lepene "uska" zatial drzia... |
|
Branimir modelár Príspevkov: 55 Moje modely Poslať správu |
|
|
destelant modelár Príspevkov: 917 Moje modely Poslať správu |
Ano, presne tym. Vzdy som to lepil na noc, takze 24h to schlo.. Pre istotu... |
|
Branimir modelár Príspevkov: 55 Moje modely Poslať správu |
Dalsi krasny let za mnou cca 20minut som si lietal, skusil som aj looping, bal som sa ze krydla zatlieskaju, nastastie przili. Tentokrat to chytil na cunu, uz som si zas bol isty a nad zemou som vymyslal a sa mi to vymklo spod kontroly.... Mam pomackany cumak a opat odlomene zamky kridiel, zlomena trubka - vyztuha kridel v strede. Musim kupit novu. podla https://www.rcportal.sk/oprava-epp-ft6278-1 to idem skusit hodit na 2minuty do zovretej vody, vyskusam |
|
destelant modelár Príspevkov: 917 Moje modely Poslať správu |
Uff... tazke pristatie... Takze chvilu pauzicka, kym zozenies trubku... |