Používateľské meno

Heslo

RC PORTAL

Technické parametre
Výrobca: PELIKAN a moja uprava Rozpätie: 1420 mm Hmotnosť: 0 g
Kategória: Lietadla - elektrické Dĺžka: 940 mm Materiál: EPP
Motor: striedavy SCM 3223,1200KV
Popis

PREROBENA A MOTOR V PREDU-striedavy,na 2-clankovu 1400mah to lieta nadherne aj pri malych otackach.Ovladane M,S,V a na pekne plachtenie to celkom staci.

ID Modelu: AM3246 | Zobrazenia: 2911 | Pridané: 22. 8. 2013 o 20:23 | Autor: rctuner

Autor Správa
goro
modelár

Príspevkov: 467

Moje modely
Poslať správu
Správa zaslaná: 22. 8. 2013 o 21:20 | odkaz na príspevok
Zaujimave , beta pekne.plachti aj tak,v čom je prínosom,že ma motor v predu?
Bydlisko: Bratislava ( 57 rokov )
celadnik
modelár

Príspevkov: 1166

Moje modely
Poslať správu
Správa zaslaná: 22. 8. 2013 o 23:15 | odkaz na príspevok
súhlasím s gorom. Beta plachtí a lieta nádherne ako tlačná. A tiež by ma zaujímal význam úpravy do predu.
( 89 rokov )
rctuner
modelár

Príspevkov: 20

Moje modely
Poslať správu
Správa zaslaná: 25. 8. 2013 o 20:10 | odkaz na príspevok
Ked mam motor v predu tak stacia minimalne otacky a taha to pekne do predu,ale ak bol motor tlacny tak pri malych otackach to slo k zemi a tak to mam vyriesene dlhe polietanie a menej odobrateho prudu z baterie.
Bydlisko: Trebisov
Areofly
modelár

Príspevkov: 231

Moje modely
Poslať správu
Správa zaslaná: 16. 3. 2016 o 19:50 | odkaz na príspevok
Super urobene no ja ostavam pri klasike motor hore lebo kim som sa naucil pristavat tak furt nos som chytal a pri skylady som kupoval vrtulu zakazdim hehe
Bydlisko: Brezno ( 38 rokov )
mato321
modelár

Príspevkov: 180

Moje modely
Poslať správu
Správa zaslaná: 26. 2. 2017 o 23:41 | odkaz na príspevok
moc miesta ti ale na baterku nezostalo taku 2200mah ci 1800 tam veru uznedas na 1000ku len len
práve to je obrovska vyhoda bety ze kde je motor umiestneny
Bydlisko: BA ( 42 rokov )
rctuner
modelár

Príspevkov: 20

Moje modely
Poslať správu
Správa zaslaná: 27. 4. 2017 o 12:49 | odkaz na príspevok
Mam tam 2S 2200 a posunutu skoro v srede kde je ťażisko a ani na štvrť plynu pekne z ruky odleti.
Bydlisko: Trebisov
EcoOne
modelár

Príspevkov: 512

Moje modely
Poslať správu
Správa zaslaná: 27. 4. 2017 o 16:19 | odkaz na príspevok
Šikovne riešenie, premiestnenim motora velmi odlachčil zadnu čast Bety, cca 50g motor sa nechadzal dalej vzadu za tažiskom a preto na vyvazenie bolo potrebne použit tažšiu 3S 2200mAh lipolku, teraz 57g novy motor je uplne vpredu a pomaha baterke vyvažit zadnu čast Bety, preto baterka nemusi byt umiestnena uplne vpredu a posunie sa bližsie k tažisku aby bola Beta spravne vyvažena. Pokial sa bateria nachadza v tažisku tak može mať lubovolnu hmotnost/kapacitu, už hmotnost baterky nezmení polohu tažiska.
Použil motor s ovela nižsimi otačkami iba na 2S lipolku, preto mohol použit večsiu vrtulu, lipolka 2S 1400mAh važi omnoho menej ako 3S 2200mAh. preto Beta važi menej a nepotrebuje taky vykon na lietanie ako v povodnej zostave. Ak ma ešte niečo napadne tak dopišem.
Bydlisko: Bratislava ( 48 rokov )
rctuner
modelár

Príspevkov: 20

Moje modely
Poslať správu
Správa zaslaná: 27. 4. 2017 o 20:51 | odkaz na príspevok
Teraz tam mam 2s 2200 lipolku pre lepšie vyblbnutie a dlhši letovy čas.A JE TO TAK ako to popisuje EcoOne
Bydlisko: Trebisov
  • Pridať komentár
Pre pridávanie komentárov sa musíte prihlásiť.
Úvodná stránka
  • 542 ľudí online za poslednych 5 minút.
Fórum
  • 0 príspevkov za posledných 24 hodín.
Album modelov
  • 0 príspevkov za posledných 24 hodín.
Galérie
  • 0 príspevkov za posledných 24 hodín.
Články
  • 0 príspevkov za posledných 24 hodín.
Bazár
  • 0 inzerátov za posledných 24 hodín.
Podujatia
  • 0 príspevkov za posledných 24 hodín.

Online za posledných 5 minút: pf1960, JK, oto771,