autor | správa |
Patiko modelár Príspevkov: 139 Moje modely Poslať správu |
Potreboval by som poradiť ohladom hlavnej ihly. Mám ju otvorenú na cca 1 otáčku od plne zatvorenej polohy. Chcem sa spýtať, či nie je zmes príliš chudobná a či nehrozí zadrenie motora,poprípade iné následky. Palivo používam FAI 15/85. Je vlastne toto palivo vhodné pre tento motor? Nemôže mu nejak ublížiť?
Za odpoveď vopred ďakujem. |
mAto424 modelár Príspevkov: 3234 Moje modely Poslať správu |
Palivo kludne pouzivaj také ake mas.Co sa tyka nastavenia karburatora,takto z brucha sa to povedat neda,kedze kazdy motor je iny.
Cize nastavit si ho mozes ako chces,dolezita je teplota motora. Daj kvapku sliny na hlavu motora (zahriateho) a ak sa pekne vypari,vsetko v poriadku. Ak vysici a buble,tak pridaj na hlavnej ihle bohatosti zmesi... |
Ludo modelár Príspevkov: 773 Moje modely Poslať správu |
Správa zaslaná: 4. 4. 2012 o 08:52
| odkaz na príspevok
no aj to je riesenie ale ak ti mozem poradit tak sa to da aj takto samozrejme po vymene vrtule za veciu ci mensiu alebo ine stupanie to musis upravit znovu....ale.... daj si nastavenie hlavnej ihly podla odporucania teda na 1,5 az 2 otacky od zavretia, nastartuj motor par krat ho vyvetraj na plny plyn nechaj zohriat, potom mu pridaj plny plyn a opatrne zacni privierat tu hlavnu trisku az sa motor dostane do este vyssich otacok, ked budes este viac privierat tak mu uz zacnu klesat opet dole (to uz je nedostatkom paliva) vrat sa spet na tu polohu kde mal najvyssie otacky potom od tej polohy tu trisku otvor tak esto o 2 az 4 zubky na aretacii, najlepsie to preveris tym sposobom ze das plny plyn a zdvihnes model do vertikalnej polohy vrtulou hore, ak sa otacky udrzia mas to dobre ak zacnu klesat tak je chudobny a potrebuje viac paliva tak mu otvor este o neaky ten zubok a v postate si zapamataj nastavenie ,,,,potom uz s tou ihlou hybat vobec nemusis a mozes lietat do nevidim.... Letu zdar Ludo |