autor | správa |
mAto424 modelár ![]() Príspevkov: 3234 Moje modely Poslať správu |
no neviem neviem,ci by ten motor stacil...uz len ked si vezmes,ze v tom videu,co si poslal je podvozok LOSI,ktory vazi aj s baterkou max 3kg,a motor tam ma 21,5 zavitu. Ten motor co si poslal link (viem ze nemusi byt pouzity PRAVE ten) ma 13,5zavitu,tym padom omnoho vyssi pocet kV a s 8kg autom by ani nepohol podla mna.Vykon 500W....ten moze mat,ale ktovie pri akych otackach a z pokoja auto v terene nerozbehne. 500W mal aj motor ,co som mal v cca 2kg Eambe a nevladal uz co i len v slabsom kopceku.... Pri com myslis ze by nebol rozjazd plynuly? Pri jednosmernom motore? |
genius3258 modelár ![]() Príspevkov: 988 Moje modely Poslať správu |
preto som písal že pri "vhodnom prevodovom pomere" ![]() inak keď sa ti zdá 500W málo tak prečo si vôbec rozmšľal o 120w speed 600vke ? ![]() |
mAto424 modelár ![]() Príspevkov: 3234 Moje modely Poslať správu |
pretoze nie je vykon ako vykon ![]() Taka 600 plechac bude mat krutiaci moment ,,odspodu,, ,pokym 500W striedak bude len cukat a nepohne autom ani na rovine ![]() Ked som tam mal spalovak, 2,5ku,vykon 900W - vystupna rychlost vychadzala ako pises okolo tych 15km/h pri cca 28000 otackach. No a co chcem povedat → 900W mi bolo nanic,kedze tento udaj dosiahnes mozno pri 25 000 ot./min. |
mAto424 modelár ![]() Príspevkov: 3234 Moje modely Poslať správu |
s tymto motorom by to uz mohlo byt realnejsie: http://www.hobbyking.com/hobbyking/store/__21954__Turnigy_TrackStar_21_5T_Sensored_Brushless_Motor_1855KV.html a pozri ze vykon ma ,,IBA,, 150W,ale utiahne to, co 500W nezvladne... Proste potrebujem aby bol motor viac tucny ako dlhy ![]() |
genius3258 modelár ![]() Príspevkov: 988 Moje modely Poslať správu |
no ako povieš, mám na to svoj názor... senzorové motory majú dosť moment už "spodu" ten senzor je tam presne na to, aby to necukalo pri nízkych otáčkach |
mAto424 modelár ![]() Príspevkov: 3234 Moje modely Poslať správu |
tym ja nemyslim ze nemas pravdu,len naozaj neviem,aky silny motor potrebujem na to,aby to to auto rozhybalo....8kg je dost,a motor,ktory je urceny na mierku 1:10 mi pride ozaj slaby...aj po jeho sprevodovani... |
genius3258 modelár ![]() Príspevkov: 988 Moje modely Poslať správu |
v tom autisku máš originálne diferenciály s hliníkovými ouzbeniami ? keď to s tým motorom preženieš, stočí ti ich ako keby sa nechumelilo ![]() |
mAto424 modelár ![]() Príspevkov: 3234 Moje modely Poslať správu |
![]() nie je to hlinik...je to original,ale nie je to z hliniku - je to volajaka ocel,proste pevne to je az az. Unasace kardanov som mal pravidelne vyklepane,ale v diferencialoch doteraz nie su ziadne vôle... A zase ked to doteraz nepotrhalo...jazdil som s tym celkom dost a muselo to prenasat sily az az a je to OK.Zatial... Rozmyslam ako by som to odlahcil....ked pouzijem tu povodnu ,,korbu,, tak to bude cca o 600-700g lahsie,uvidim no.... vcera som trosku postudoval ceske trial forum a zistil som ze tu SPEED 600 pouziva vacsina jazdcov. Napriklad je pouzita aj v Tatre 8x8 o hmotnosti 9kg,prevodovy pomer 350:1 az 35:1. Cize idem sa do toho pustit aj ja,vyskusam co to dokaze a dam vediet ![]() Este tam skusim urobit vacsi prevodovy pomer,aby to vladalo a znizit hmotnost kolko sa len da... 145A regler bude na tu 600ku stacit aj s veeelkou rezervou,nie? Mala by max. papat okolo 40-70A viete niekto,kolko zavitov ma ten motor Speed 600 8,4V? |