autor | správa | ||
marektachyon modelár Príspevkov: 90 Moje modely Poslať správu |
Ahojte myslíte že keby som zvládol vetroňa by som si mohol kúpiť rovno nejaku menšiu stíhačku : http://www.hobbycity.com/hobbyking/store/uh_viewItem.asp?idProduct=14618 alebo radšej nejakého dolnoplošníka : http://www.hobbycity.com/hobbyking/store/uh_viewItem.asp?idProduct=7214 a ešte by som chcel vedieť ako sa pilotuje také jednokrídlo napr. funjet a aké má letové vlastnosti ( popr. niečo poraďťe) DAKUJEM |
||
pilot205 modelár Príspevkov: 153 Moje modely Poslať správu |
ja by som si to po vetroni nekupil, ked tak tak skor toho dolnoplocha ale nedoporučuje to, ešte by to chcelo aspon jedno pomalšie ero medzi tým.záleží to však aj od ruk pilota |
||
jaroEDF modelár Príspevkov: 427 Moje modely Poslať správu |
F6F Hellcat vyzerá veľmi dobre, slušné rozpätie, malá hmotnosť, 35g/dm2... Myslím že by si to zvládol. Ale aj tak by som pri príprave pred prvým letom odporučil zopár letov na simulátore s dolnoplošníkom, alebo stíhačkou. Oproti vetroňu je to rozdiel |
||
TERAZKY modelár Príspevkov: 17 Moje modely Poslať správu |
POZOR je to z EPS, - veľmi krehké a zle opraviteľné.
Zober niečo z EPO, EPP, Elaporu, Arcelu... |
||
marektachyon modelár Príspevkov: 90 Moje modely Poslať správu |
tak so simulátorom to je samozrejmost a ešte by som chcel vedieť prečo je EPS krehký ? lebo ja som čítal že EPS je aj dosť odolný a dobre sa opravuje |
||
olisoft modelár Príspevkov: 321 Moje modely Poslať správu |
EPS je klasicky polystyren, ten je krehky (a rozpada sa na jednotlive gulicky), cital si bud o EPP, XPS, alebo podobnych materialoch, ktore su lahke a ovela huzevnatejsie ako EPS. |
||
marektachyon modelár Príspevkov: 90 Moje modely Poslať správu |
A ten EPS sa nedá lepiť |
||
DeltaForce modelár Príspevkov: 199 Moje modely Poslať správu |
všetko sa dá lepiť , ako inak by vlepili napr. servá do EPS modelov ? napr. silikónom, epoxydom, polyuretanom... |
||
marektachyon modelár Príspevkov: 90 Moje modely Poslať správu |
aha dobre len to som chcel vedieť tak teda sa neviem rozhodnúť má niekto skúsenosti s tým F6F Hellcat lebo aj nad tým uvažujem ale popr. mi niečo iné poradte |
||
adam112 modelár Príspevkov: 26 Moje modely Poslať správu |
Podla mna by ste mali skôr ako prve ten dolnoplošnik alebo njaka extra. |
||
mato1221 modelár Príspevkov: 519 Moje modely Poslať správu |
ty aj čítaš čo píšeš ? |
||
carbon modelár Príspevkov: 561 Moje modely Poslať správu |
Nerieš, veď má len 10 Neviem ako Vy, ale ja by som doporučil ešte nejakeho vetroňa. |
||
tomas1403 modelár Príspevkov: 109 Moje modely Poslať správu |
Takže : 1.) Ako prvé lietadlo je najlepší hornoplošník a nie dolnoplošník ani žiadna extra 2.) marektachyon chce poradiť s 2. lietadlom !!!! |
||
DeltaForce modelár Príspevkov: 199 Moje modely Poslať správu |
Ak sa rozhoduješ medzi tými dvomi, čo si dal linky, tak radšej Hellcat, je trochu väčší a mohol by byť lepšie čitateľný vo vzduchu. http://www.youtube.com/watch?v=U59hArQhuZc alebo takúto odskúšanú parádu: http://www.rcmodel.sk/obchod/action/productdetail/oc/1345.xhtml |
||
jaroEDF modelár Príspevkov: 427 Moje modely Poslať správu |
Správa zaslaná: 17. 1. 2011 o 22:07
| odkaz na príspevok
Čo sa týka EPS, veľmi záleží od výrobcu. Ja som zatiaľ nemal problém s krehkosťou a na guličky sa model nikdy nerozbil. EPO som zatiaľ nemal, ale malo by byť o niečo odolnejšie. Neviem o tom, že by výrobcovia používali XPS. Ja teraz staviam jeden model z XPS, je ťažšie ako polystyrén ale tvrdšie a podľa mňa aj pružnejšie. EPS sa opravuje ľahko, odlomená časť sa prilepí epoxidom, mierne preliačené časti sa trocha naparia parnou žehličkou a vrátia sa do pôvodného stavu. Veľké preliačeniny sa pri najhoršom dajú vytmeliť a vyhladiť ľahkým tmelom. |