Používateľské meno

Heslo

RC PORTAL

autor správa
simonic80
modelár

Príspevkov: 610

Moje modely
Poslať správu
Správa zaslaná: 5. 7. 2011 o 08:45 | odkaz na príspevok
zdravim páni.potreboval by som poradit z akeho materialu je najlepsie vyrobit lože motora na cessnu.dakujem
Bydlisko: malacky ( 44 rokov )
arij
modelár

Príspevkov: 220

Moje modely
Poslať správu
Správa zaslaná: 5. 7. 2011 o 09:12 | odkaz na príspevok
cessna široký pojem - motor- elektrika, spalovák, materiál - EPS, EPP, lamino, balza.....
Bydlisko: PD
simonic80
modelár

Príspevkov: 610

Moje modely
Poslať správu
Správa zaslaná: 5. 7. 2011 o 09:18 | odkaz na príspevok
arij:
cessna široký pojem - motor- elektrika, spalovák, materiál - EPS, EPP, lamino, balza.....

je to cessna 480..motor elektrika..
Bydlisko: malacky ( 44 rokov )
pf1960
modelár

Príspevkov: 727

Moje modely
Poslať správu
Správa zaslaná: 6. 7. 2011 o 22:27 | odkaz na príspevok
Ja som si kupil sadu vyrezavacich kruhovych nastavcov na vrtacku - je tam asi 8 priemerov - a potom si uz iba zvolis aky priemer chces, a aky material. Pouzitim preglejky 3mm nic nepokazis - ja som takto zreparoval Cessnu 182 od Hype - lebo tam to lozko nevydrzalo ani najmensi naraz....
Bydlisko: Zilina ( 64 rokov )
Peter
team RCPortál

Príspevkov: 2167

Moje modely
Poslať správu
Správa zaslaná: 5. 8. 2011 o 00:32 | odkaz na príspevok
neviem, akú máš konštrukciu trupu, takže univerzálne a vśeobecne na elektro, žhavíky aj benzináky preglejka - v tvojom prípade tak max 2-3mm hrúbka
ináč na 480-ku dostaneš aj polotovar z laminátovej dosky 1,5 alebo 2mm s vyvrtanými upevňovacími otvormi správnej rozteče a aj vyfrézovanými otvormi na chladenie.
Bydlisko: Nové Zámky ( 60 rokov )
coro
modelár

Príspevkov: 886

Moje modely
Poslať správu
Správa zaslaná: 6. 8. 2011 o 10:40 | odkaz na príspevok
simonic80:
arij:
cessna široký pojem - motor- elektrika, spalovák, materiál - EPS, EPP, lamino, balza.....

je to cessna 480..motor elektrika..



Je to pás z ľahkého kovu nazvaného hliník z hornbachu, 15x2 mm (ak si pamätám dobre), a je dlhý - siaha až pod krídlo. Drží na každej strane na šrouboch a tvarom kopíruje motorový kryt, pričom je pri pohľade zhora krivý-šikmý tak aby motor bol správne vyosený doprava a zároveň je namontovaný pri pohľade zboku šikmo dolu tak aby motor bol správne vyosený dolu. Sú tam len dve diery na šrouby motora a jedna väčšia na hriadeľ, a drží to - ale keby som to robil znovu asi by som sa snažil dorobiť diery na ďalšie dva šrouby.. možno. Šrouby poisťujem aby sa nepovolili, pohon má 200W (Dualsky XC2830CA-10 na 4s A123).
Za výhodu považujem aj to že motor sa cez to chladí, na rozdiel od preglejky - dokonca som mu tam dal teplovodivú pastu pod chladiče.

Fotka je ešte s motorom Turnigy T2632-1500 http://www.hobbyking.com/hobbyking/store/uh_viewitem.asp?idproduct=8503 ktorý bol na 3s A123 (menej neť 3s lipo) vhodnejší a zvládal podobný výkon napriek malej hmotnosti (parametre uvedené na HK sú úplne mimo, z úplne iného 3x väčšieho motora) - momentálne dostal nové ložiská ale som ho nevrátil späť lebo som prešiel na 4s sadu..
  • Odpovedať
Musíte byť prihlásený na pridávanie príspevkov.
Úvodná stránka
  • 488 ľudí online za poslednych 5 minút.
Fórum
  • 1 príspevkov za posledných 24 hodín.
Album modelov
  • 0 príspevkov za posledných 24 hodín.
Galérie
  • 0 príspevkov za posledných 24 hodín.
Články
  • 0 príspevkov za posledných 24 hodín.
Bazár
  • 1 inzerátov za posledných 24 hodín.
Podujatia
  • 0 príspevkov za posledných 24 hodín.

Online za posledných 5 minút: